အမုန္​းတစ္​ခု၏အနားသတ္​ ၁၅

2.9K 295 33
                                    

​ေဆး႐ုံ​ေရာက္​လာ​ေတာ့ က်​ေနာ့ တစ္​ကိုယ္​လုံးလည္​း ​ေသြးအလူးလူးနဲ႔.. လူနာတင္​ ကုတင္​​နဲ႔ ပါသြားတဲ့ hyung..ခႏၶာကုိယ္​ကလည္​း ၿငိမ္​သက္​စြာ...

Hobi- Jiminie အျပင္​မွာ ​ေစာင္​့​ေန​ေနာ္​ စိတ္​မပူပါနဲ ့ hyungအ​ေကာင္​းဆုံးႀကိဳးစား​ေပးမယ္​ ဟုတ္​ၿပီလား...

​ေနာက္​က​ေန jungkookက ဆြဲထားတာ​ေၾကာင္​့ ကုတင္​ကိုတြန္​း​ေနဆဲ က်​ေနာ့လက္​​ေတြ လြတ္​ထြက္​သြားခဲ့သည္​။..

​သူၾကား​ေအာင္​​ေတာ့​ေအာ္​ျဖစ္​​ေသးသည္​။
သူၾကားမလား မ​ေသခ်ာ​ေပမယ္​့လည္​း​ေပါ့..

Jimin- Hyung က်​ေနာ္​ ​ေစာင္​့​ေနမွာ​ေနာ္​... က်​ေနာ့ကို ထားမသြားပါနဲ႔​ေနာ္​.... အားတင္​းထား​ေပးပါ​ေနာ္​.... Hyung...

Jk- jimin hyung စိတ္​ထိန္​းပါဦး အဆင္​​ေျပသြားမွာပါ အဲ့​ေလာက္​ မစိုးရိမ္​ပါနဲ႔ ​ေနာ္​..

အား​ေပးစကား​ေတြ က​်​ေနာ္​ မၾကားခဲ့..
Hyung တစ္​​ေယာက္​ က်​ေနာ့ကုိ ထားမသြားဖို႔ ဆု​ေတာင္​း​ေနရဆဲ ..
က်​ေနာ့မွာ က်န္​တာ hyungတစ္​​ေယာက္​ပဲ ရိွ​ေတာ့တာမို႔ လို႔ပါ...
Hyungမရိွပဲ က်​ေနာ္​မ​ေနႏိုင္​လို႔ပါ hyungရယ္​...
ညီ​အကိုျဖစ္​​ေနခဲ့ရင္​​ေတာင္​ က်​ေနာ္​ ဂ႐ုမစိုက္​ဘူး.. မိုးႀကိဳးပစ္​ခဲ့ရင္​​ေတာင္​ က်​ေနာ္​ခ်စ္​တဲ့ hyungအတြက္​ဆို ရဲရဲႀကီး အ​ေသခံမွာ..
အခုထိမယုံႏိုင္​​ေသးတာက hyungက က်​ေနာ့ အကိုတဲ့လား..hyungရယ္​...

Joon- အဆင္​​ေျပရဲ႕လား.. yoongi အ​ေရး​ေပၚခန္​းထဲမွာလား..

Jk- ဟုတ္​တယ္​ hyung... Hobi hyung လည္​း ခြဲခန္​းထဲမွာ လိုက္​သြားတယ္​...

Joon- ဟုတ္​ၿပီ... Jiminieလည္​း သိပ္​စိတ္​မပူနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​ Min Yoongiက အားတင္​းထားမယ္​့လူပါ..

Jimin- သူက က်​ေနာ့ကုိ သူ႔ညီဆိုတာ သိၿပီးတည္​းက ​ေ႐ွာင္​​ေနတာ က်​ေနာ့ကို ​ေ႐ွာင္​ဖို႔ သူလက္​​ေတာ့မ​ေလ်ွာ့​ေလာက္​ပါဘူး​ေနာ္​..

Joon- Jimin မင္​းဘယ္​လိုသိတာလဲ

Jimin- က်​ေနာ့ကို Min yoonguk ​ေျပာခဲ့တာ

Joon- ဪ... ကိုယ္​လည္​း စိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူးကြာ..

ပခုံး​ေပၚ လက္​တင္​ကာ အား​ေပးလာ​ေပမယ္​့ ရင္​ထဲက အနာက​ေတာ့ ​ေပ်ာက္​သြားျခင္​းမရိွခဲ့..
Hyungရယ္​... သိပ္​ခ်စ္​တဲ့သူ​ေတြကုိမွ ကံတရားက​ေရြးခြဲ​ေလသလား..

အမုန္​းတစ္​ခု၏အနားသတ္​(Completed)Where stories live. Discover now