8. Fight for her or you lose her

124 9 0
                                    

*Гл . Т. Кук*

Със Сейон цяла нощ стояхме заключени в мазето . И все още сме . Без подслон , без храна , без вода . Цяла нощ не можах да спя , но тя да, не спря да се върти . Вмомента аз бях в полуседнало положение , а тя беше подпряла главата си на на рамото ми.
-Кук?- проговори сънено тя.
-Да? Удобно ли спа?- реших да се пошегувам с нея.
-О , да никога през живота си не съм спала на по-меко и просторно място - и двамата се ухилихме.
-Трябва да намерим решение да се измъкнем от тук!
-Спокойно , баща ти едва ли ще ни държи тук за дълго - на нея явно и беше спокойно . Но на мен не . Къде ли е Чейон ? вчера като чух нежсното и гл асче , все едно ток премина през тялото ми . Искаше ми се и да я бах видял
-Аз вече нямам баща ! -казах ѝ сурово.
-Добре де , ще го наричам Г - н Чон .
-Става - съгласих се с решението й .
Чуха се стъпки идващи насам . Сейон ме прегърна . Малко ми беше неловко , защото тя ме харесваше . А аз не знам . Като сестра ще я приемам . Чу се ключалката на вратата. Младо момче се появи пред очите ни . Огледах го и забелязах , че на дясната си ръка му липсват три пръста . Само да е дело на Г-н Чон...
-Г-н Чон каза да ви заведа до едно място.- заяви ни.
-Не те познавам ! Не си някой от мафиотчетата или наркодилърчета , нали ? -Сейон се обади .
-Аз съм едно нормално момче , което е подложено да го измъчват .
-Чакай малко! Г - н Чон , тоест баща ми , който вече се отричам от него , ли ти е причинил това ? -попитах го като погледнах към дясната ръка . Той разбра намека .
-Няма значение ! Хайде , идвайте ! -той не искашe да ми каже . Но вече ми стана ясно , че е Г - н Ч.
Със Сейон станахме и го последвахме.

***********

Стигнахме до мястото . Беше навън , беше тясно и сивите стените бяха изрисувани от спрейове . Чу се мелодията на телефона ми . Баща ми , ми звънеше . Натиснах зелената слушалка.
-Какво си намислил ? Къде е тя ? - попитах го със сериозен тон .
-Първо ще минеш през едно препятствие . Чейон е при мен . Допрял съм ножа до гърлото й . Ако не направиш това , което ти казвам сега , няма да я видиш никога през живота си повече ! Сега ще ти пратя нейна снимка.
Г-н Чон ми прати снимката . Горката . Изглеждаше много отпаднало . Какво са и причинили тези уруди ?? Отново ми звънна .
-Пусни на високоговорител ! - заповяда баща ми . - Сейон , отиди до момчето и вземи пистолета от него - Сейон го пуслуша и отиде при момчето . Той и даде пистолета и тя се върна при мен .
-Какъв е следващия ход ?- попитах
-Да застреляш момчето - каза баща ми .
-Моля ? ! ? ! ? Няма начин . Защо него ? Какво ти е сторил ? -видях как момчето се разтрепери .
-Този е син на един негодник , който ми върза тенекия . Затова ще си го платя така .
-По - добре да убия този , който ти е вързал тенекия , отколното невинното момче.
- Ще правиш каквото аз ти наредя ! Сега действай !
Насочих пистолета към момчето. Ще се справиш Кук , трябва да направя всичко , за да си върна Чейон ! Почти бях готов да натисна спусъка. ще броя до три и стрелям. 1.......2......3..........
-Не мога !
Давай Кук ! !!
Не ме притискай , Сейон ! Да не мислиш , че ми е лесно ? ! ?
Телефона ми пак извъня . Г - н Чон . вдигнах .
-Бори се за нея , или я губиш ! - заяви той .

Отново насочих пистолета към момчето и.........ИЗСТРЕЛ! Натиснах спусъка. Той буквално се строполи. Сейон си отдъхна, но на мен сякаш ми беше спрял дъха. Имах чувството, че аз се бях застрелял. Не можах да повярвам какво направих току-що. Отново баща ми звънеше и разбира се, вдигнах.
-Браво! Вече може да правите каквото искате.

Единствените неща, които исках да направя сега, е да съживя момчето, ако имах супер сили, да убия баща си и другите наркодилъри и мафиоти, които работят за него. И да бъда с Чейон.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

• MAFIA•Where stories live. Discover now