Budi me alarm. Navijam ga uvek cak i kad ne idem u skolu. Lakse mi je da se budim s njim. Ustajem jedva iz kreveta jer,naravno,Tina ne moze da zaspi pre 3am a voli da ustaje ranije. Jebem ti spavanje. Realno,spavam zato sto moram. I dalje mi nije jasno zasto nisam na ovaj svet dosla kao vampir. Vampir koji nema potrebu za snom. Uuuuuuu,i nije tako losa ideja. Jbg,sta je tu je. -mislim u sebi dok izlazim iz kupatila.
Silazim da napravim dorucak. Jaja i slanina ili ipak uzeti neko voce sa stola? I ovako imam jedno 5kg viska tkd....jabuka. Fuj.
Naseckala sam dve jabuke u ciniju,uzela viljusku i uputila se ka svojoj sobi. Uvek sam volela da gledam neku seriju dok jedem jer ono,necu da zevam u jednu tacku i trpam hranu u usta.
Za divno cudo,u kuci nema nikoga. Inace,ne zivim sama(nazalost).
Moju kucu svakog dana ispunjavaju roditelji,2 sestre i moja malenkost. Starija sestra(26) je pred udajom(hvala Bogu),a mladja(12)....pa ona je mala vestica. Slazemo se odlic....ili uopste? Paa to zavisi iz dana u dan.
Sto se tice mog ljubavnog i drustvenog zovota.....haos zivi. Imam decka koji ima konjske zivce i trpi moje lude bubice vec 2 godine 24/7.
Imam najbolju drugaricu i najboljeg druga koji je gej. Tandem snova.
A sada malo vise o meni.... Ja sam metar i zelja da porastem. Tacnije 1.56(ako se to moze nazvati visinom onda okej). Crna duga kosa(do dupeta) i zelene oci. Pirsing na obrvi(zbog kojeg umalo nisam ostala bez glave od strane mog gospodina oca) mi se,nekako,sjajno slaze uz lice. Kao da je tu oduvek a ne tek 2 meseca. U sustini,obicna devojka sa malom dozom ludila u sebi. 😈
YOU ARE READING
Zivot Tinejdzerke
Teen FictionOpisujem zivot tinejdzerke. Sasvim obicne tinejdzerke. Ili bar ona misli da jeste. TINA. Crnokosa sedamnaestogodisnjakinja sa predivnim tamno zelenim ocima.