Siyah kapşonlumu çıkarıp karşımdaki Villaya kısa bir bakış attım. Yavaş bir şekilde kapısına doğru yürüdüm. Korumalar beni görünce kapıdan kenara çekildiler. Seri bir şekilde bahçeye girdim. Bahçede siyah arabalar doluydu. Demekki toplantı başlamıştı.
Direk evin kapısına gittim. Kapıyı siyah giyinmiş jack'in en sağdık koruması açtı.
K: beni takip et
Adımlarımı onun peşinden yönlendirdim. Genellikle büyük toplantıların yapıldığı salona geldik.
J: hoş geldin Angelina. Ancak geç kaldın
A: üzgünüm elimde konuşması gereken bir adam vardı ve konuşturması uzun sürdü.
J: hadi geç o zaman. Evet toplantıya başlayalım.
Yine sıkıcı bir toplantı geçmişti. Genellikle büyük toplantılarda kimin öldürüleceğine karar verirdik. Bu seferki toplantıda aynı olmuştu zaten. Bana benim yaşlarımda adı Charlie olan bir adam gelmişti. Ünlü bir mafyanın oğluydu. İntikam için onu öldürmeniz gerekiyordu. Babası bizim başımızdaki mafyayı öldürmüştü çünkü. O zamandan beri bu adama kinliydik.
Toplantının bittiğinde ayağa kalkıp selamlaştık. Genellikle diğer mafyalardan farklı olduğum için beni hep hor görürler. Bugünde aynısı oldu. Adamlar herkesle el sıkışıp benimle tokalaşmış ancak bana selam bile vermemişlerdi. Bir tek elimi jack sıktı.
J: yarın gel hem planı anlatacağız. Hemde yeni silahlar gelicek onlardan seçersin bir tane.
A: tamam yarın gelmeye çalışırım. Görüşürüz.
Diyip evden çıktım. Siyah kapşonlumu takıp karanlık sokaklarda yürümeye başladım. Geceyi seviyordum. Dünya bir tek o zaman sessiz oluyordu çünkü. Aynı benim yaşadığım hayat gibi . Bir tane ara sokağa girdim. İlerde iki adam bir kadını dövmeye çalışıyorlardı.
A: çabuk kadını bırakın. Gücünüz bir tek güçsüzlere yetiyor dimi.
Adam: oo güzelim sende gel senide bir güzel pataklayalım
A: o biraz zor
Adama doğru koştum ve karnına bir tekme attım. Adam geriye doğru savruldu. Diğer adam gelip bana vurmaya çalıştı. Elini alıp ters çevirdim ve gelen kıt sesini duydum. Adam kolunun acısından yerde oturmuş bağırıyordu.
Hemen kadının elinden tuttum ve koşmaya başladım. Ara sokaklardan birinde bir çöpün arkasına gizlendim
Kız: merhaba ben Jessica peki ya sen
A: bende Angelina
Adamları sokağın başında görmemle hemen Jessica nın ağzını kapattım ve olduğumuz yere iyice gizlendim. Adamlar ise söylene söylene bu ara sokaktan çıktılar.
Adamların gittiğine iyice emin olduktan sonra Jessica yı oradan çıkardım.
A: Jessica buradan uzaklaşabilirmisin yani kalacak bir yerin varmı
J: o adamlarla kalıyordum. Anlıyacağın şimdi yok.
A: iyi gel benim evime gidiyoruz o zaman
Jessicayı kolundan tuttum. Anayola geldiğimizde geçen taksilerden birini durdurdum. Hemen jessicayla taksiye bindik.
A: lütfen sharmen villasına sürün
●●●●