Alex gaat het veld weer op sinds jaren weer een officiële wedstrijd ik kijk via de webcam mee , het is nog te pijnlijk voor mij op die momenten voel ik me eigenlijk best wel zwak maar goed ik moet er aan toe durven geven dat ik niet alles aan kan... eigenlijk vind ik dit best wel een ding , de spanning is merkbaar bij mij maar ook bij Salamon . Alex was vroeger altijd nummer 2 en dat staat dus nu ook weer gewoon op zijn shirt maar toch vind ik dat even raar als ik dat weer zie..... ik sluit mijn ogen weer en de zee neemt mij weer mee terug naar toen ,het zal allemaal moeten slijten en ik zal me weg daar wel in vinden athans ik hoop dat ik mijn weg er ooit in ga vinden. Ik weet wel dat het lang zou duren voordat voor mij weer alles het zelfde zou voelen als toen maar dat is aan de ene kant heel logisch .... er is een hoop veranderd en er is een hoop gebeurd . Alles lijkt zo anders dan het ooit was. Al met al is onze vriendschap nog steeds sterk en daar ben ik blij mee ontzettend blij zelfs .terwijl ik mee kijk via de webcam zie ik dat je valt en ik zeg je eerlijk ik moest even naar adem happen want me hart zat toch even in me keel man. Je zou me wel uit gaan lachen als je dit leest . Ik kan het niet beschrijven en dan stromen de tranen over mijn wangen .... misschien is het de ontlading maar misschien is het dat ik het nog steeds niet allemaal kan bevatten. Jij zei altijd tegen mij dat ik dingen los moet laten die mij ongelukkige maakte maar dit kan ik dus niet los laten er is gewoon te veel gebeurd dat snap je toch wel .... misschien kan ik het over paar maanden wel los laten maar misschien duurt dit jaren. We weten niet hoe het lopen gaat maar ik weet een ding wel hoe moeilijk dit ook is voor mij , hoe ontzettend blij ik ben dat ik weer met jou kan knuffelen en met jou kan praten. Jij was en bent een van de weinige die er altijd voor mij is geweest in mijn leven . We hebben diepen dalen gekend maar een super jaren. Voor mij blijf je altijd nummer 2!
JE LEEST
Geloof me ik leef nog?!
Non-FictionWat nou als je er na 6 jaar achter komt dat je beste vriend nog leeft zelfs dat je al die tijd dacht dat die dood was , hoe ga je weer veder als vroeger ?!