Obican Dan 3

421 10 0
                                    

Budi me alarm. Gasim ga i dok se vrtim po krevetu telefon mi zazvoni. Ko bi drugi nego moja najbolja drugarica Valentina.
Oh,moja Vaki. Brineta sa velikim sisama. Ooo,stvarno ima dobre sise.

Halo?
-Budna si? Divno. Za 15 minuta Milan i ja dolazimo po tebe pa idemo na dorucak da se dogovorimo za zurku. Nisi valjda zaboravila?!
Nisam ni oci otvorila,jbt,da l si realna?
-Onda ih otvori i spremi se.
Mrs,cao.

Kazem i prekinem vezu. Milan je nas najbolji drug,gej. Stariji od mene. Zurka je povodom njegovog rodjendana. Samo mali i odabrani krug prijatelja. Uuuu,zurka puna gejeva i alkohola. Prezivecu.
Obukla sam se i cula zvuk sirene auta ispred moje kuce. Silazim i obuvam se dok. Pozdravim majku koja je u dnevnoj i izadjem.
Udjem u auto,pozdravim se sa Valentinom i Milanom i zapalim cigaru. Milan koji ne podnosi cigare vec otvara prozor i šibne me u vrat hladan jutarnji vazduh. Vec se vidim sutra ukocenu.

Neraspolozen si nesto? - pitam ga dok zatvaram prozor.

Posvadjao sam se s Djoletom. Nocas. Ne mogu da funkcionisem ako nekom nisam na prvom mestu. Njemu je sve vaznije od mene. - Djole je njegov decko. Vole se ali su tvrdoglavi oboje. Kad bi se vise jebali mozda bi bili smireniji.

Hoces da natutkam moju Saru da ga prebije? Jeste mala ali bije k'o Sveti Ilija. - savrsenu ponudu sam mu dala.

Nema potrebe. Odljutice se do zurke. - sedi pozadi i mlati rukama. To radi kad je nervozan.

Nakon voznje od 15 minuta i nebulozne price stigli smo u neki restoran i doruckovali. Milan nam je pricao svoje planove za zurku. Sve mu je ispisano na nekom ogromnom papiru,veliki spisag svega i svacega. Kao da se zeni a ne da slavi jebeni rodjendan.

Nasao si idiota koji ce da ti se penje po krovu i kaci neke lampice??! - Pita ga Valentina zacudjeno dok ja sedim i umirem od smeha. Kakve je sve gluposti smislio,sacuvaj me boze.

Naravno da sam nasao. Vas dve. - Pogleda u nas i nasmeje se.

Stvarno mislis da cu se penjati po krovu i oko njega kaciti lampice? - pitam ga besno.

Kad sam ja mogao da grebem ekserom haubu tvom decku dok si ga ti spijunirala onda mozes i ti da se penjes po krovu. - nasloni se laktovima na sto i ponovo pogleda spisak.

Samo kad se setim toga umirem od smeha. - doda Valentina i pocne da se smeje.

Naljutio me je,sta sam drugo mogla. A i bio mu je ruzan auto. Samo sam ga podstakla da kupi novi. - bio je crvene boje,jebem ti zivot. Crvenu boju mrzim vise nego ista.

Odvezli smo Milana kod frizera a Vaki i ja smo otisle kod manikira. Uradicu neke zesce kandze. Inace ne volim nokte ali malo za promenu.
Odlucile smo da bi veceras mogle popiti nesto,da pocnemo da se zagrevamo za Milanov rodjendan koji je za 5 dana. Rano? Ne. Dovoljno vremena da se udari dobra podloga.

Zivot TinejdzerkeWhere stories live. Discover now