- O Bože. Šta...- bila sam zaprepašćena. Zadnje dvorište je bilo ukrašeno sa visećim lampicama, balonima i cvijećem. Bile su tu i bijele klupe ukrašene plavim lilama. Bilo je puno ljudi koji su medjusobno pričali. Bili su to moji poznanici, prijetelji i porodica. Bilo ih je bar 100. Srce mi je počelo kucati. Ugledala sam pravo put obložen drvenim daskama i posut plavim laticama koji je vodio do malog oltara. Iznad oltara bilo je napravljeno od savitljivih grana neka vrsta nastrešnice koja je bila prepletena cvijećem i lampicama. Onda sam ugledala njega. Jimina. Stajao je nervozno u svečanom odijelu i gledao u stopala. Mogla sam osjetiti njegovu nervozu na kilometre. Iza njega stajao je Jesung takodje svečano obučen. Držao je Elajdžu koji je bio u odijelcetu koje mi je Alis poklonila.
- Jesi spremna?- upitao me je Čarli. Ćutala sam neko vrijeme. Taman kada sam htjela odgovoriti Alis se pojavila ispred mene u prelijepoj lila haljini. Držala je buket cvijeća. Bile su to plave lile.
- Znam koliko voliš plavu boju.- rekla je i pružila mi buket.
- Spremna sam.- rekla sam tati. Lagano smo krenuli prema vratima. Kada ih je Alis otvorila svi su podigli glave i pogledali u mene. Nasmijala sam se i spustila pogled. Kada sam ga ponovo podigla gledala sam pravo u Jimina. Nisam mogla da mu pročitam izraz lica. Ali mogla sam osjetiti milion emocija koje su buktale u njemu. Kada me je Čarli doveo pred oltar okrenuo me je prema sebi.
- Ovdje te ostavljam Lisa. Nadam se da ćeš biti srećna.- rekao je te me opet poljubio u čelo. Klimnula sam glavom i okrenula se prema Jiminu. Osmijeh mu je bio razvučen od uha do uha. Pružio mi je ruku. Prihvatila sam je i nasmijala se. Napokon sam se našla ispred njega. Gledao me je u oči i nije skidao osmijeh sa lica.
- Prelijepa si je mala riječ.- šapnuo je.
- Šta da ja za tebe kažem?- upitala sam tiho i popravila mu leptir mašnu koja je stajala u krivo. Dok je matičar pričao nisam ga slušala. Gledala sam u Jimina i divila se koliko lijep i čist može biti iznutra i s vana. Koliko je dobar i vjeran da sam se u jednom momentu pitala kako sam imala toliku sreću da ga taj dan upoznam. Zapitala sam se šta bi bilo da onaj dan nisam dopustila da me poljubi u sobi u vukodlačkom gnijezdu? Zapitala sam se šta bi bilo da nisam provela dvije prelijepe noći sa njim pod posteljom?
- Da.- rekao je Jimin i pljesak se probio kroz dvorište. U jednom momentu sam se uozbiljila. Ja sam bila vampir ali imala sam i vukodlaka u sebi. Bila sam smrtna. Šta ako ne budem mogla biti tu za njega...
- I u dobru i u zlu...- rekao je matičar.
- Dok nas smrt ne rastavi.- šapnula sam zajedno sa matičarom. Ćutala sam i pitala se. Šta ako se Gril i Viktorija vrate da se osvete? Već sam dugo ćutala i Jimin se uozbiljio. Uzdahnula sam i nasmijala se.
- Da.- rekla sam.
- Možete poljubiti mladu.- rekao je matičar Jiminu.
ČTEŠ
Sumrak: Novi početak
TeenfikcePriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...