Babaváró buli

29 2 0
                                    

Még nem meséltem nektek barátnőimről.Tisha és Jenzie. Két eszméletlen dögös macáról van itt szó. Én nem szarral gurigázom.

Jenzie babának most lesz majd egy porontya és nem szólt nekem😨🤬 bár mostanában nem tartottuk annyira a kapcsit mert én a munkámat akartam intézni ( mostanában nem hívnak annyi helyre fellépni, amiért kivertem mindenkiből a szart azon a trágya falunapon ) de a lényeg, hogy már a 7. Hónapban van Jenzike. És most fog tartani egy gyerkőc váró partikát. És én már nagyon várom mert a barátnőmnek gyereke lesz, és én lehetek a gyerek keresztanyja/apja. Tervezek neki egy showt is, hogy hátha hamarabb kibújik a kis szaros, bár akkor lehet megmurdál. Szóval csak tancizok a cseppet. Szóval kellett egy új ruci hogy csinike legyek nekik. Még azért, mert én azt a ruhát nem veszem fel azután hogy az a proli köcsög kutya leköpte a falunapon. Azt semmilyen mosószer nem szedi ki. Olyan turhás váladékos szart rámköpött azt hittem elájulok.

Na szóval csináltattam egy ilyen kosztümöt

Kis cicuska, tök jópofa kis cuki meg minden

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kis cicuska, tök jópofa kis cuki meg minden

Na elmentem a buliba. Volt csipsz ropi meg kutyafasza is. A csávója, Josh lelépett a rákomba. Hál istennek. Egy nyomorék az a pacák. Csoda hogy fel tudta csinálni ezt a csajost. Na szóval ittunk egy kicsit még ettünk dumcsiztunk, én egy idő után kimentem felvenni a rucim. Itt legalább volt hol. És bevonultam. Most erre egy külön koreót csináltam
Erre: Lady Gaga- Fashion

Mindenki nagyon meglepődött hogy készültem valamivel. Úgy lenyomtam mint a szar. Nagyon fasza volt. Jenzie megkönnyezte bár lehet azt, hogy a nappaliban nem volt annyi hely amennyi kellett volna, ezért az egyik mozdulat közben olyat rávágtam a nyakára, hogy olyan piros volt, mint a vadalma. Amikor már indultam volna visszaöltözni, valaki bejött az ajtón.

Anyám volt, azaz Agnetic aki nem bírt elmenni szó nélkül a ruhám mellett

Agnetic: ez már megint produkálta magát? Mi ez vadmacska? Ilyen macskát max rühesnek gondolom

Én: ilyen köcsög asszonyt a halál faszára gondolom, hogy úgy felhúzza rá, hogy a szíve szétmálljon.

Már ezt ő szinte nem is hallotta mert ment Jenzie anyjához, Ginniehez, mert az a két kurva világi barátnők.
Nagyjából a végéig nem volt semmi balhé. Csak néha felborult a kóla de semmi extra.

Most jön csak a lényeg skacok. Anyám olyan saturészegre itta magát, hogy nem tudott hazamenni. Elkezdett velem veszekedni, hogy miért hagytam hogy igyon meg ilyenek. Ismertek már engem annyira, hogy tudjátok mit cselekedtem.🤣😂 Hát persze hogy ellöktem és ráhasalt a dohányzóasztalra. Ilyenkor már egy adag hányás is kijött belőle. Felkelt és nekem esett hogy mit lökdösöm, és a szottyos lábával hasbarugott. Én szegény Jenzire estem aki mögöttem volt, mert hallotta hogy valaki hányt, és jönni akart segíteni. Nem volt vészes annyira csak hátra esett és beverte a fejét. Janzie anyja hazavitte azt a ribanc anyámat, én meg gyorsan elszaladtam az ügyeletre Jenzievel. Nem volt semmi baja a kicsinek szerencsére.

Amikor visszatértünk nekem Janzienek meg Tishának kellett összetakarítani 15 ember mocskát. Hihetetlen hogy egy babaváró bulin ennyit isznak az emberek. Pedig ez nem erről szól. Anyám ezt még mindig nem tudja. Bár ő azt sem tudja, hogy hogy kell gyereket nevelni. Összetakarítottunk és megegyeztünk hogy ezt Josh sosem fogja megtudni.

Remélem tetszett a rész, csók❤️
Hamarosan jön Amber következő kalandja😘

#teamAmber

Amber Fuck is my bæDonde viven las historias. Descúbrelo ahora