(ne)obican dan 4

347 9 2
                                    

Koliko imas para?

Koliko ti treba?  - pitam dok trazim novcanik po tasni

Pa za 2 flase vodke. Bice dovoljno? - valentina se okrene prema meni dok drzi volan.

Za nas dve? Sasvim. - izvadim pare iz novcanika i dam joj. Ona je svoj izgubila.
Nakon jucerasnje pijanke mi glava puca. Imam osecaj kao da pulsira ali Valentina ne odustaje. "KLIN SE KLINOM IZBIJA" je recenica koju izgovori kad god se ja pozalim da me glava boli posle alkoholisanja. Istrcala je u obliznji market da kupi vodku. Milana smo ostavile da uredjuje svoju rodjendansku zurku,nije zeleo nasu pomoc,osim da mu se penjemo na krov kuce i kacimo jebene lampice,ali to za 2 dana tek. Male su sanse da ostanem ziva.
Vaki se vratila i krenule smo ka reci. Imale smo nase mesto na koje smo isle kad god zelimo da budemo same. Mesto pored reke,divan pogled,vodka i cigarete. Dovoljno.

Sta mislis,koliko ce jos dugo biti s njom? - pogledala me je sa suzama u ocima.

Ne znam,brate. I to nije tvoja stvar. Rekla si da neces vise s njim ni mrtva - Valentina i dalje voli bivšeg decka Nikolu. Raskinuli su jer je on nju prevario i ostao s onom kuckom. Provela je dane i noci placuci zbog njega i klela se da neće vise da ga pogleda u zivotu. Ali ja je znam. Znam da,kad bi se pojavio on sada ovde,ona bi bez razmisljanja posla s njim. A onda bih je ja ubila ali okej. Jedno je sigurno,osobe koje mrzi tvoja najbolja drugarica mrzis i ti a ona mrzi Klaru. Devojku njenog bivseg decka.

Nije moja stvar ali moj je on i to mi dodje na isto. Brate,koliko sam samo bolja od nje. - pogleda u reku i nategne flasu vodke.

Naravno da si bolja. Hoces da se kidnapujemo,stavimo u gepek i odvezemo na neku nepoznatu lokaciju da je mucimo? - mislim da mi je predlog savrsen.

I sta da joj kazem? "Ja sam bivsa tvog sadašnjeg decka i hocu da te mucim da bi ga ostavila"? Zavrsicu u zatvoru,Tina,a i ti sa mnom. Sama necu da je maltretiram. - pogleda me i trepne par puta

Vreme je prolazilo. Pored reke smo bile od 14h a sada su vec 17:45. Dobro smo se napile i sad tek ne znam gde se nalazim. Odjednom mi se ucinila kao divna ideja da se malo bucnem u vodu. Valentina je lezana na travi i mumlala nesto sama za sebe.
Skinula sam farmerke,ostala u gacama i brusu. Voda je bila hladna a hvala Bogu sto nikog nije bilo oko nas da vidi mene idiota u gacama kako skackam po vodi jer je hladna i derem se na Valentinu da dodje da trazimo ribe. Ooo da. Ja,gospodjica Tina,gola,mlatim vodu rukama i trazim ribe u ledenoj vodi.
U jednom trenutku primetim kako se kola parkiraju malo dalje od nas ali oni nas ne vide. Nisam puno obracala paznju jer sam bila zauzeta trazenjem riba.  Osetila sam kako mi se nesto mota oko noge i u tom trenutku sam stala kao kip. Dok pokusavam da dozovem uroljanu stoku koja lezi na travi polu mrtva da dodje da me spase,spazim,ni manje ni vise nego Nikolu i Klaru kako izlaze iz auta. Vooou,vou,vou....kakvo iznenadjenje. Pokusam da budem tiha i da me ne cuju pa dohvatim neki kamen iz vode da gadjam Valentinu da je dozovem. Pogodim je u nogu a ona skoci kao oparena i rardere se " Auuuuu. Idiote jel nisi mogla lepo da me zoves nego me gadjas kamenom".

Ne deri se majmune da te ne bih udavila sad ovde. Pogledaj desno - pricam dok idem prema njoj

Ne to desno,drugo desno bre - kazem tiho.
Stigla sam do nje u pravi trenutak jer je pokusala da vrisne. Stavim joj ruku na usta i pokazem joj prstom da cuti.
Uhvatim je za ruku i polako krenemo da se sunjamo iza njih. Ona jedva hoda polu savijena a ja u gacama i brusu milim iza zbunja. Oni su sedeli na travi. Klara se smeje kao bolesna simpanza dok joj Nikola nesto prica. Stale smo na 10ak metara od njih iza drveta i pokusale da cujemo sta pricaju ali bezuspesno. Poceli su da se ljube a Vaki je dohvatila nesto nalik grani i pogodila je Klaru u ledja.    Pocela je da vristi a Valentina i ja se dale u trk. Nikola je poceo da nas juri jer nije video ko je to bio. Valentina je skocila u zbunje dok sam ja nastavila ali nikola me je stigao i uhvatio za ruku.

Tina jebote?!?!?! Sta radis to?! - pita me besno i iznenadjeno.

Pa sta mogu da radim ovakva i ovde? Suncam se,covece.

U ovo vreme se suncas

Sada je sunce najbolje. - slatko se nasmejem i trepnem 3-4 puta.
Dok smo se tu raspravljali,Vaki je stigla do auta i sela. Zatim sam dosla i ja. Imala je srece sto sam se otreznila inace bi bila mrtva.

Zivot TinejdzerkeWhere stories live. Discover now