Skok do minulosti

22 1 0
                                    

Dne 24.7.2K18 na mě byla provedena klasická operace krčních mandlí ........
ˇˇOperace proběhla naprosto v pořádku.ˇˇ Říkal mi doktor co vedle mě stal s mimi rodičemi kteří postoupily vzdálenost cca 125 km ,aby byly přitom když jsem se probouzel z narkozy.
Matka byla vyděšená otec tolik ani ne.Řekl bych že ja byl ze všech ten kdo nevěděl co se to k  sakru děje. jak jde vidět dnešní medicína je na velkém pokroku....však si jen pamatuju jak jsem říkal doktorce co mě operovala že to asi začíná působit   .... taky že jo.......
Celé mi to bylo divné točila se mi hlava a bolelo pravé ucho .ˇˇNecháme jsi ho tu ještě pět dní.ˇˇ
Oznámil nám doktor.Že by z toho byly naši paf by se říct nedalo.přece jen za mnou nemůžou taky ted furt dojíždět říkal jsem si.
Ano užíval jsem si to bez nekonečného kybycování a napomínaní§ ale můj pobyt musel už někdy skončit .........Skončil 29.7.2K18 .
ten den si pro mě v cca 10:15 přijel otec ja měl zabaleno .......čekali jsme jen na sestru až nás poučí o mé bezpečnosti která mi je popravdě lhostejná vysvětlovala mému tátovy co smím jíst a co ne no celkem mě to nasralo.Ale co to neřeším jeli jsme domu byly menší zastávky na wc a na benzíně aby sme natankovaly a mámě koupily cigara táta si taky rovnou jedny vzal, aby si přispěl sám  sobě na rakovinu.
Dorazily jsme domu bylo to vcelku příjemné  mamka mě objala segra taky ptám se ˇˇ kde je bracha.ˇˇ   ˇˇSpí.ˇˇ řekla (jen pro informaci bylo cca 11:30).ˇˇTo je divný ten vocas ještě slintá do polštáře....ˇˇřekl jsem si, ale co u něj je normální vše.šel jsem do pokoje a ano byl tam roztelený jako prase v chlívku . jeho problém šel jsem do pokoje převlíkl se sundal triko aa a to další je jedno....ˇˇObědˇˇ slyšel jsem mamu jak řve jdu přes bratrúv pokoj a on nikde ˇˇNajídlo slyší .ˇˇusmál jsem se a šel jsem dolu matka se na mě podívá a říká ˇˇVydrž ,tobě to musím rozmixovatˇˇ čuměl jsem jako vyrejpaná myš ale nic jsem neříkal a jedl...Při oběde mi bylo řečeno že pojedem za babčou s dědou že se na mě těší atd.
přijeli jsme na mýsto určení do malé vesnice kousek za městem ....nic extra hromada obětí, jídlo ,pití.Uteklo to rychle není co vyprávět.doma jsem se jen osprchoval vzal léky a šel spát...pak to začlo . 

ˇ

V hlavěKde žijí příběhy. Začni objevovat