Opis postaci

82 12 0
                                    

Emma Naito - dziewczyna w wieku piętnastu lat.

Mieszka z rodzicami i trójką rodzeństwa: Hanna, Nanami i Hideki.
Emma jest najstarsza. Później jest Hanna, która ma trzynaście lat. Nastepnie Nanami ma siedem lat i na końcu jest najmłodszy Hideki, ma trzy lata.

Emma ma przyjaciółkę o imieniu Rikki Otake. Są w tym samym wieku i chodzą do jednej klasy. Poza nią Emma nie ma żadnych przyjaciół.

Jej włosy są długie, mają kolor czekoladowy. Zazwyczaj są rozpuszczone, ale czasem upina włosy w kucyk, zostawiając kilka kosmyków by swobodnie opadały na twarz.
Oczy są koloru żólto-zielonego.
Ma szczupłą sylwetkę ciała i dobrą kondycję.
Emma nie jest znowu taka wysoka. Ma tylko 162 cm wzrostu. W porównaniu do innych jest troszkę mniejsza.

Głównym zainteresowaniem Emmy są książki i rysowanie. Najczęściej czyta kryminały, dramaty i powieści fantastyczne. W wolnym czasie, gdy nie czyta książki, lubi coś narysować.
Głównie rysuje postacie fikcyjne z japońskiej animacji. Pomimo tych dwóch zainteresowań uwielbia oglądać anime. Jej ulubionym jest Shingeki no Kyojin. Emma co wieczór ogląda odcinki SNK lub czyta jakieś fanficki na ten temat.

Rikki Otake - dziewczyna w wieku piętnastu lat.

Mieszka z mamą. Tata pracuje za granicą i bardzo rzadko go widuje.
Nie ma rodzeństwa.

Jej najlepszą przyjaciółką jest Emma Naito. Tak samo jak ona Rikki nie ma innych przyjaciół.

Dziewczyna ma krótkie blond włosy. Czasami zaplata je po prawej stronie w cieniutki warkoczyk. Ma błękitne oczy.
Jej sylwetka jest identyczna co Emmy. Rikki ma troszkę gorszą kondycję od swojej przyjaciółki, ale nadal dobrą.
Dziewczyna jest trochę większa od koleżanki. Ma 165 cm wzrostu, więc też nie należy do tych wyższych osób.

Głównymi zainteresowaniami Rikki są gra na instrumentach i nauka języków obcych.
W wolnym czasie uwielbia grać na różnych sprzętach muzycznych. Jej ulubionym jest gitara. Napisała już własną piosenkę, ale wiedzą o tym tylko o tym jej rodzice i Emma.
Rikki chce też poznawać nowe języki, a najbardziej chce się nauczyć angielskiego i niemieckiego. W przyszłości chce podróżować po świecie.
Dziewczyna tak jak jej przyjaciółka uwielbia oglądać anime. To właśnie ona pokazała to Emmie. Obie mają tą samą ulubioną serię, czyli Shingeki no Kyojin.

A teraz zapraszam do czytania rozdziału I

Mydlana BańkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz