deel 22

19 1 2
                                    

Pov Niall

"Sarah!" Zeg ik en ik ren naar haar toe. Ik zie dat ze haar ogen dicht heeft en ik ga zitten op de stoel naast het bed. Ik pak haar hand vast en wrijf er over met mijn duim. "N..Niall?" Hoor ik opeens Sarah vragen. "Sarah! Je bent wakker!" Ik geef haar een knuffel en een kusje. "Ah, ze is wakker." Zegt een dokter die binnen komt. Ik knik zachtjes. Hij loopt naar haar bed en kijkt bij wat snoertjes en apparaten. "Als alles goed gaat kan ze met 3 dagen alweer naar huis. Ze heeft geen verwondingen maar is wel nog in een lichte schok." Ik knik weer en de dokter loopt weer weg.

Tijdsprong van 3 dagen.

Pov Sarah

Ik moest van de dokter kijken of ik al kon lopen dus dat probeer ik nu. Als het lopen niet goed gaat krijg ik krukken mee maar ik denk dat het wel goed gaat. Ik stap voorzichtig uit bed en loop langzaam naar de deur. "Het lukt! Kan ze nu naar huis?" Vraagt Niall. "Ja. Maar als er iets is moet je meteen komen." Zegt de dokter.

-

We zitten op de bank en kijken wat tv. "Sweety, zullen we pizza bestellen?" Vraagt Niall. "Ja graag." Hij pakt zijn telefoon en loopt weg naar de hal. Ondertussen kijken we de Late Late Show With James Corden. Best geinig. Vooral de Carpool Karaokes. Even later komt Niall weer terug. "De pizza's zijn besteld en ze kunnen er binnen nu en een half uur zijn. Het was best rustug zeiden ze anders duurde het waarschijnlijk wel een uur." "Nice." Zeg ik. Hij gaat naast me zitten en we kijken nog wat tv. Na ongeveer 20 minuutjes wachten word er aangebeld. "Ik ga wel." Zegt Niall. Ik hoor zacht wat gepraat op de gang en dan komt Niall weer terug met 2 pizza's. Hij geeft er een aan mij en we beginnen meteen van onze goddelijke pizza's te eten.

--------

Ja i know echt het kortste deeltje ever maar ik heb weer een writers block dusssss....en ik wil dit boek tot een einde brengen dus er komen misschien nog 2, 3 deeltjes aan en dan is het het einde.

Vote? Feedback? Follow? Thank you!

Lots of love, Sarah

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 31, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu