Parlak Ve Pürüzsüz Cilt

971 14 2
                                    

Peelingler(Ölü hücre arındırma) :

Reçete 1-)Bir tatlı kaşığı bal ve bir çay kaşığı tarçını krem kıvamına gelinceye dek iyice karıştırın.Daha sonra vücut,yüz,el,ayak vs bölümünüze sürüp yarım saat-bir saat araı bekletin.Çıkarmadan önce beş-on dakika arası cildinize dairesel hareketlerle masaj yapınki cilt arınsın.

Faydaları:Bal nemlendirir ve nemi cilde hapseder,tarçın ölü hücreyi atar ve pürüzsüz-yumuşak bir ten sunar,masaj ise derinlemsine etki sağlar ve kan akışını hızlandırdığı için parlak ve canlı bir cilt yapar.Deneyin. 

------

Reçete 2-)

1 tatlı kaşığı üzüm pekmezini bir çay kaşığı tarçın yada kahve ile karıştırın ve aynen reçete 1 deki gibi yapın.

Faydaları:Üzüm pekmezi güçlü antioksidandır.Antioksidanların ciltte koruyucu özellikleri vardır.Cildi zararlı maddelerden arındırırlar.Özellikle kış ayarı için vazgeçilmez bir maske.

-----

Reçete 3-)

Bir tatlı kaşığı ve bir çay kaşığı tuzu karıştırarak elde edilen peeling de cildi arındırır.

-----

Reçete 4-)

Bir adet orta boy cevizi ezin.Daha sonra bu ezilmiş cevizi bir yumurta akına katın.Karışımın içine birkaç damla da limon suyu ve süt damlatın.

Faydaları:Güçlü bir protein maskesidir.Cildi yumuşacık ve pürüzüz yapar.Aynı zamanda içindeki limondaki c vitamini de cildi parlatacaktır.Ceviz ezildiğinde içindeki ceviz yağı açığa çıkar.Bu yağ cildi onarıcı etkiye sahip ayrıca cevizin minik parçacıkları da peeling vazifesi görecektir.Bunun yanı sıra süt cildi kadifemsi yapar.Yumurta akında yüklü protein vardır.Birçok vitamin açısından zengin bir maske.Denemelisiniz.30 dk-1 saat arası bekletin.

Not:Cildiniz eğer kuruysa maskede yumurtanın sarısını kullanın.Çünk yuurta sarısı nemlendiricidir ve sivilcelere de iyi gelir.İçerisinde A vitamini var çünkü.Eğer yağlı cilde sahipseniz yumurtanın akını kullanın.Fazla yağı alır ve cildi protein ile onarır.

-----

Önemli not:Hiçbir maskeden sonra cildinizi sabun ile yıkamayın.Maskenin etkisini kaybetmemek adına.Maskeler doğal olarak cildi temizlerler zaten.Maske yapmadığınız zamanlarda ileride yazacağım doğal sabunları kullanın.Peelingler haftada bir kez yapılır.Eğer cilt hassassa onbeş günde bir yapılır.

Bol Güzellikli Günler... :) Güzel bir cildin ilk sırrı hijyenden geçer.Buda anlattığım maskelerle mümkün. :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doğal Güzellik ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin