13 yaşındaydım daha.Arkadaşlarım benimle hep alay ederdi.Kiloluydum diye ve hiç bir erkekle konuşmuyordum zaten konuşmakta istemiyordum.
Sabah saat 6:30 alarm sesiyle uyandım cok heyecanlıydım okulun ilk günüydü ve o okula ilk defa gidicektim.Dün geceden hazırladığım kıyafetleri giydim sacımıda yaptıktan sonra evden cıktım ve otobüs durağına gitmek icin yola koyuldum.Otobüs geldiğinde herkes itişmeye başladı ama ilk giren ben olmuştum.Kulaklığımı koydum ve müzik actım otobüs durağına varana kadar .Otobüs durduğunda kalbim daha cok atmaya başladı icerde kolbastı oynuyormuş gibiydi.
Okula girdiğimde o kadar cok öğrenci vardı ki sınıflara sığıcakmıyız diye düşünmeye başladıım .O kadar dalmışım ki okulun zil sesiyle bir anda elimle arkaya birine carptm.Hani hani reflekslerim olduğu icin icimden kendime küfür etmeye başladım.Arkaya döndüm cocuktan özür diledim.
Cocuk elini uzatıp "yağızcan"dedi bende elimi uzattım "nehir" dedim.Biz köyde oturduğumuz icin arkadaşlarım başka köyden sevmeme karşı cıkıyordu.Orda duygu o çocukla konuştuğumu fark edip beni yanına cekiyor.
Herkes sınıflara dağılmaya başladı ama benm gözlerim yağızcanı arıyordu.Ama bulamamıştım ve bulamadığım icin cok üzülmüştüm.Kevser yanıma geldi ve duygunun sınıfına gitmemizi istedi.Bende onu kırmayıp kabul ettim.Duygunun sınıfına girdiğimizde duygunun masanın önüne oturdum.5 10 dakika falan dedikodu yaptık.Tam konuşmaya başladığım zaman arkadan birinin beni dokunduğunu hissettim hızla döndüğümde karşımda yağızcanı gördüm."ne istiyorsun"deyince gülmeye başladı ve "yerimi cok sevdiniz bakıyorum kalmayı bilmiyorsunuz"deyince utandım "sizin yeriniz olduğunu bilmiyordum"ve kalktım ordan.
Yağızcanın sürekli gözleri üstümdeydi.Yağızcan o kadar yakışıklıydı ki gözlerimi ondan alamıyordum sarışın mavi gözlü uzun ve kasları vardı.Kızlarla sohbet ederken zamamın nasıl geçtiğini anlayamadın zil çalmaya başladı derse girmemiz icin bende duyguyu öperken biri elime bişey sıkıştırdı.Yağızcanın olduğunu anlamıştım ve kağıdı kimse fark etmeden cebime koydum.
Devamı gelsin mi...?
Yorumlarınızı bekliyorum kutucuklarım seviliyorsunuz❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acılar insanı güçleştirir
RandomBir insanla tanışırsın.Herşeyin olur onsuz yaşayamayacağını düşünürsün .O olmazsa nefes almazsın diyorsun bazen.Ama o bir gün kalıp gider ve sen yine yaşamaya devam edersin zor olur ama alışırsın.Başkasıyla tanışırsın yine aynı ve daha kötüsü olur.A...