Chapter nineteen - meet my friends

1.7K 46 8
                                    

*een week later*

ik ben net beneden, het is nog ochtend maar hoelaat weet ik niet. mijn mobiel trilt, ik neem het apparaat hem uit de zak van mijn trainingsbriek.

Als ik zie van wie het is verschijnt er een glimlach op mijn gezicht ; Owen.

(O=Owen D=Dominique)

O : hey allermooiste meisje ♡

D : hey schatje !

O : wat doe je vandaag?

D : nog niets , hoezo ? x

O : ik vond het wel tijd om je kennis te laten maken met Daan en Nils aangezien zij mijn allerbeste vrienden zijn en jij mijn lieve vriendinnetje ;)

D : lijkt me leuk! waar en wanneer ?

O : Ik kom je over een uurtje ophalen en dan halen we ze samen op het station op :)

D : is goed schatje, tot straks xx hou van je !

O : ik ook van jou

ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 11.31 is, over een uurtje is Owen hier dus laat ik maar wat ontbijten.

ik neem een stuk watermeloen, een kopje thee en een kom met cornflakes, ik loop naar de bank en begin rustig te eten. na 20 minuutjes ben ik klaar en ga ik naar boven om eventjes snel te douchen, ik heb een appje van Anne dus laat ik die maar eerst even snel bekijken. " hey Do, ik kol vanmiddag ook met Rein, dan ben je niet het enige meisje tussen al die gare kerels ".

ik moet lachen 'gare kerels', echt een uitspraak voor Anne!

ik zet Problem van Ariana Grande op, stap onder de douche en zing luidkeels mee "HEAD IN THE CLOUDS, GOT NO WEIGHT ON MY SHOULDERS. I SHOULD BE WISER & REALISE THAT I GOT..... ONE LESS PROBLEM WITHOUT YA, I GOT ONE LESS PROBLEM WITHOUT YA, I GOT ONE LESS PROBLEM WITHOUT YA, I GOT ONE LESS ONE LESS PROBLEM" mijn stemt galmt door de badkamer.

als ik klaar ben met douchen werp ik een blik op de klok, over 25 minuten is Owen hier dus ik zou het kunnen halen om mijn make up en kleren uit te zoeken, nou als ik opschiet dan.

ik ga voor een lange luchtblauwe broek van de Only en een croptopje van de H&M met allemaal hipster tekentjes erop, daaronder doe ik mijn nike air max aan. ik doe mijn makeup als smokey eyes en kijk daarna in de spiegel maar, er mist nog iets, een sierraad.

dan krijg ik een idee ; ik het kettinkje dat ik heb gekregen van Owen om mijn hals en kijk dan tevreden naar het resultaat.

de bel gaat dus ik storm de trap af, ik zie dat het Owen is, ik was dus precies op tijd klaar!

'hey prinsesje' zegt Owen en hij geeft me een kus.

'Hey schatje, kom je binnen of gaan we meteen?' vraag ik. 'als we nu gaan kunnen we van te voren nog starbucks halen' zegt Owen met een big smile, die kerel is helemaal obsessed met starbucks!

'isgoed verslaafde' grap ik.

'hoe heb jij mij genoemd?' vraagt Owen met een fake dreigstem.

'Ver slaaf de' zeg ik iets harder, duidelijker en sarcastiser.

ik krijg als antwoord een por in mijn buik waardoor ik een vet spastische beweging maak en Owen lacht me diehard uit.

als hij is uitgelachen pakt hij mijn hand vast en lopen we naar buiten, vandaag fiets ik zelf want zo fijn zitten bagagedragers niet.

We fietsen naar het station en wachten bij de starbucks op Anne en Rein, ondertussen bestellen we al wat te drinken. Als die twee er eindelijk zijn lopen we meteen met z'n vieren naar perron 2, wachtend op de trein waaruit Daan en Nils zo komen.

Als de trein tot stilstand is gekomen, lopen er allemaal mensen uit, allemaal mensen maar nergens zien we Nils en Daan. 'Volgensmij zie ik daan daar staan' zegt Anne en ze wijst naar de allerlaatste wagon, ze heeft gelijk. we lopen naar de jongens toe en begroeten elkaar. ik geef Nils een knuffel en stel me voor als Dominique het vriendinnetje van Owen, hetzelfde doe ik bij Daan. daarna begroeten de jongens met elkaar met iets wat op een handdruk lijkt.

Laura wijst naar Daans tas 'Gast wat heb je voor grote tas bij' zegt ze, 'ohja dat .... we blijven slapen VERRASSING' roepen Nils en Daan keihard, dit beloofd een gezellige dag te worden!

everything I do is wrong {MainStreet}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu