အမုန္​းတစ္​ခု၏အနားသတ္​ ၁၇

5K 363 35
                                    

Hyung လဲ​ေနခဲ့တာ ၅ရက္​​ေတာင္​ရိွၿပီ ...
အိပ္​​ေနရတာ ​ေက်ာ​ေတြမပူဘူးလားဟင္​...
Hyungနဲ႔ အတူ သြားခ်င္​တဲ့ ​ေနရာ​ေတြ ရိွ​ေသးတယ္​....
ထ​ေတာ့​ေလ...​ေနာ္​...

Jimin- Hyung သိလား... Min Yoongukက​ေလ အမႈ​ေတြအကုန္​​ေပၚတာကို ႏိုင္​ငံျခားထြက္​​ေျပးသြားလို႔ ျပည္​ႏွင္​ဒဏ္​​ေပးခံလိုက္​ရတယ္​.... ၿပီး​ေတာ့ က်​ေနာ္​တို႔က ညီအကုိ မဟုတ္​ဘူး... က်​ေနာ္​က က်​ေနာ့အ​ေဖရဲ႕ သားပဲ... အခုခြဲမယ္​့အရာ​ေတြ မရိွ​ေတာ့ဘူး​ေလ... ဘာလို႔အခုထိ အိပ္​​ေန​ေသးတာလဲ...

သူ႔လက္​​ေတြကုိ ​ေရပက္​တိုက္​​ေပးရင္​းက မ်က္​ရည္​တစ္​စက္​ သူ႔လက္​​ေပၚကို က်ျဖစ္​​ေအာင္​ က်သြား​ေသးတယ္​... hyungမ်က္​ႏွာ​ေပၚ က်​ေနတ့ဲ ဆံပင္​​ေလး​ေတြ တယုတယဖယ္​​ေပးကာ ႏွဖူး​ေလးကုိ ဖြဖြနမ္​း​ေတာ့ အရင္​ကလို ​ေႏြး​ေႏြး​ေထြး​ေထြး ျပန္​မျပဳံးျပခဲ့ဘူး...
ဆုံး႐ႈံးရတ့ဲ ခံစားခ်က္​ကို နားလည္​ၿပီမို႔ ထပ္​ၿပီး မဆုံး႐ႈံးခ်င္​​ေတာ့တာအမွန္​...
မုန္​းတဲ့စိတ္​​ေတြလည္​း မရိွ​ေတာ့ပါဘူး Hyungရယ္​...

Hobi- Jimin မင္​းျပန္​နားရင္​နား​ေတာ့ hyungလည္​း dutyရိွ​ေနတာပဲ ၾကည္​့​ေပးထားမယ္​..ခဏ​ေန Jungkookလာလိမ္​့မယ္​..

Jimin-ရပါတယ္​ က်​ေနာ္​ အက်ႌလဲ​ေပးလိုက္​ဦးမယ္​...

Jungkook- ထားခဲ့ပါ Jimin hyungရယ္​ က်​ေနာ္​​ေရာက္​ပါၿပီ ျပန္​နားလိုက္​​ေတာ့..

အခန္​းထဲကို ဝင္​လာရင္​း Jungkook​ေျပာ​ေတာ့ က်​ေနာ္​ကိုယ္​တိုင္​လည္​း ခဏ​ေတာ့ နားခ်င္​​ေနၿပီမို႔..

Hobi-ဟုတ္​တယ္​ နားလိုက္​ဦး..

Jimin- ဟုတ္​ဒါဆို က်​ေနာ္​သြားၿပီ​ေနာ္​..

Jungkook-ႏိုးလာရင္​ ဖုနး္​ဆက္​လိုက္​မယ္​..

Jimin-အြန္​း ဟုတ္​ၿပီ..Jungkook bye

​ေျပာၿပီးထြက္​သြားမွ သက္​ျပင္​းခ်ႏိုင္​တ့ဲ အခန္​းထဲက လူသားႏွစ္​ဦး...

Jungkook- Hyungတကယ္​ပဲ Yoongi hyungက သတိမရရင္​ ဘယ္​လိုလုပ္မလဲ

Hobi- ဒီလိုပဲ ၾကည္​့​ေျပာရမွာ​ေပါ့ကြာ...

တစ္​​ေန႔ၿပီးတစ္​​ေန႔သာ ကုန္​သြားတယ္​..
Min yoongi မင္​းက​ေတာ့ ႏိုးမလာခဲ့ဘူးပဲ..

အမုန္​းတစ္​ခု၏အနားသတ္​(Completed)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt