KAYBOLAN ZAMAN DEĞİL ELİNDEKİLER...
-SU-
İçeri girdiğimizden beri tek kelime edemiyordum nehire ne söylyüceğimi bilemememde cabası yani ama dayımla konuşmam gerekiyor ve açılan kapıyı kapatıcak kadar salak değilim.insanlar bize bakarken sessiz ve başım önümde yürümeye devam ettim.
ENES-burda ne işin var
SU-dayımı görmek istiyorum başka bir amacım yok seni kullandığımı düşünebilirsin düşünde zaten çünkü bi bakıma kullandım ama zaten uzun sürmez yani bi konuşup dönerim aa bu arada dayımı tanıyo olabilirmisin gerçi olmasan neden kapıyı açsınlar dimi bendekide laf.
ENES-bittimi??
SU-ne bittimi?
ENES-dayının senle neden konuşmak istemediğini anlıyabiliyorum çenen fazla düşük.
kaşlarım çatıldığında sırıtmaya başladı aman ne komik salak şey birde laf sokuyor altı üstü neden burda olduğumu açıkladım yani.
SU-bende nehirin senden neden korktuğunu anladım şu tipten kim korkmaz allahını seversen.
ben ona laf yetiştirmeye çaba sarfederken o yanında benim olduğumu umursamadan gitti yani bir kaç adım ilerideki adamın yanına sonra dedimki kendime gerizekalı su burda ne işin var...
-ATEŞ-
sikerim ben böyle işi !!! mert anlamsızca bana baktı ve konuşmaya devam etti hanımefendi telefonu suratıma kapattı ya partideymiş hangi parti o hem istanbulun neresinde parti varda ben bilmiyorum.
ATEŞ-olum nerde parti var lan bak bi bakim senin rehbere ara tek tek kimler parti veriyomuş ramazan ramazan tövbe yarappim.
MERT-olum kimse parti vermiyor verse meldanın haberi olurdu ve bizde şuan orda olurduk anlaşılan müstakbel yenge seni fena keklemiş.
mertin kafasına bir tane çakıp elimdeki telefona döndüm.
ATEŞ-ya mert bi sululuk yapma beş dakka kız bana emanet bi öküzlük ettim şimdi topluyamıyorum sen şu telefondan takip işini ayarlada nerde olduğunu öğrenelim.
mert bir süre alık alık baktı kafamı arka koltuğa çevirdiğimde canı gördüm benim dört göz arkadaşım harbi bu arabadamıydı lan.
ATEŞ-lan ne ara bindin arabaya sen.
CAN-ben hep burdaydım ateş sen şu yengeyi araya dur ben buldum bile elindeki ipadi bana çevirdi vallahada bulmuş boşuna bu çocuğa tekno can demiyolar.
türkü bar he ne alakaysa şimdi bak yine delirmeye başlıyorum.
-NEHİR-
ateş evden çıktıktan sonra handeyle başbaşa kaldık ve bunun nasıl bir tehlike olduğunu düşününce masayı topluyup doğru bahçeye çıktım telefonuma gelen mesaj oldukça ilginçti.
X-senin yeni kankan beyoğlunda esosta gelip almak isterrsin diye düşündüm.
sumu ne işi varki şimdi orda bilmezki o öyle yerleri.toparlanıp evden çıktım ve inançla karşılaştım.
İNANÇ-nehir nereye gidiyorsun.
NEHİR-beni bir yere götürmeni istesem
İNANÇ-atla hadi.
NEHİR-süpersin...
arabaya binip emniyet kemerimi bağladım inanç bana bakıp gülümsedi nereye gidiceğimizi söylediğimde uzunca süre bana bakmadı onu bu yüzden çok seviyordum insanları sık boğaz etmeyi sevmezdi ateşle çok yakınlardı tanışma hikayeleri ise oldukça ilginçti belki bir gün birde onun ağzından dinlerim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLAKSIZ HAYATLAR
RomanceYOLUNU KAYBETMİŞ DÖRT GENÇ GERÇEK HAYATLA YÜZLEŞMEK ZORUNDA KALMIŞ HERŞEY ANLATILANLAR KADAR KOLAYMIDIR ATEŞ VE SUYUN AŞKI HERŞEYİN ÜSTESİNDEN GELİRMİ ? NEHİR VE ENES KOCA ŞEHİRDE BİRBİRİNİ BULABİLİRMİ YA KÖTÜLER ONLAR HANGİ CEHENNEMDELER?????