-Diana şu Jack kurt. neden bu okulda.Burası vampir okulu.dedim merakla.
Diana:
-Sen onun vampir olduğunu nereden öğrendin.-Uzun hikaye sonra anlatırım sen benim soruma cevap ver.
Diana:-Sana bu okulun kurallarında kurtlar da okula gelebilir diye bir madde olduğunu söylesem bir de okulun müdürü bu çocuğun babası diye eklesem anlar mısın?
-Ne yani babası vampir kendisi nasıl kurt ?
Diana:
-Çünkü Jack bir salgın sonucu kurt olmuş aslında oda vampir miş ama bir daha vampir olamamış anla sana ya hastalık sonucu işte.Şaşırmış dım.
-Sen bu kadar bilgiyi ne ara öğrendin daha okulda yeniyiz.Ayaklı gazete gibisin valla.
Diana:
-Çünkü sen uyurken konuştuk Emma ve Zayn, Jack in arkadaşlar ıymış okula geleceğini söyleyip bana herşeyi anlattılar.Ders in bitmesi için dua ederken birden zil çaldı.Şükürler olsun.Ama birden sınıfa müdür girdi.
-Çocuklar kısa bir konuşma yapacağım.Yarın okulumuzun yıldönümü partisi var ve herkesi bekliyorum.Bizi kırmayıp gelirseniz minettar olurum.Teşekkürler .dedi ve çıktı.Müdür Güler yüzlü ve kibar biriydi ama Jack asla.
-------------1 GÜN SONRA----------
DİANA'DAN
Sara hala kalkmamak da ısrar ediyordu.
-Sara hadi hazırlan ne olacak gelsen biraz eğlensek.dedim ısrarla.Sara:
-Yaa!gelmek istemiyorum dürtükleme sana Diana.dedi-Olmaz sen gelmezsen bende gitmem dedim.
Ama verdiği cevap:
-Gitme o zaman yat uyu.dedi-Seni nasıl ikna edebilirim şöyle Sara.dedim
Sara:
-Ne istersem izin verecekmisin?dedi-Tamam vereceğim.
Sara:
-O zaman yarın gece avlanmaya çıkarım.dedi.-Asla olmaz.dedim
Sara:
-Sen bilirsin o zaman ben gelmiyorum.dedi-İyi be kurtlara bulaşmamak şartıyla olur.
Sara hazırlanırken ben çoktan giyinmiştim.Üzerime halter yaka,belinde Eyfel kulesi modeli olan mini siyah bir elbise giymiştim.altınada Siyah yüksekt topuklu topuk kısmı gümüş renkli bir ayakkabı geçirmiştim Saçlarıma hafif dalgalandırıp ön tarafındaki tutamları arkaya sabitlemiştim.Kırmızı rujla duraklarımı renklendirip,kirpiklerini rimelle belirginleştirdim,göz altlarımada kalem çektim.Yüzümde leke yada sivilce yoktu bu yüzden fondöten kullanmadım.
SARA'DAN
Diana'nın teklifini kabul Edip odama çıktım.Ne giymeliydim acaba?Buldum!Üzerime çan kollu, beyaz, bel kısmı dantelli,mini bir elbise giydim.Altıma siyah yüksek topuklu ayakkabı geçirdim.Makyaj olarak şeftali rengine yakın bir ruj,rimel ve eyeliner çektikten sonra artık hazırdım.Saçlarımıda dalgalandırıp beyaz çiçeklerden yapılan tacı da kafama geçirdim.
Aşağıya indiğimde Diana'nın beni uyandırırken giydiklerini fark etmemiştim.Çok güzel olmuştu.
-Diana harika olmuşsun.Birde bana bak.dedim
-Saçmalama sen daha hoş sun.dedi.
Partiye geldiğimizde içeriye geçtik.Herkes bize bakıyordu.Şimdi birine kafa göz gireceğim ne bakıyorsun lan diye olmayacak.Neyse Sakin ol Sara sakin ol.Diana ile Emma' ların masaya geçtik.Ama o masada Jack, tanımadığım bir kız ve bir erkek vardı.Birden Jack'in bana baktığını fark ettim.
Parti tam gaz devam ederken yeni tanıştığım kız Victoria birden:
-Jack boynundaki nasıl ne oldu bebeğim vampir mi ısırdı yoksa?dedi.Gıcık bir tiple.
Diğer erkek Dean:
-Yok daha neler Jack ve bir vampir den dayak yemek.dedi ama kendini tutamayıp kahkaha atmaya başladı.Jack:
-Boş verin beceriksiz bir kız dı uğraşmaya bile değmez.dedi bana bakarak imalı imalı.Bende:
-Seni paralayan kıza mı beceriksiz diyorsun?dedim ezikleyici bir sesle.Birden Dean:
-oooo!kız haklı Jack bir kızdan dayak yemişsin?dedi.Konu nasılsa birden benim aileme geldi.Victoria cırtlak sesiyle:
-Ee! Senin ailen nerde Sara.dedi imalı imalı.O öyle dediğinde doğum günüm ve ailemin ölümü gözümün önünde canlandı.O gün hayatım yerle bir oldu.İntikamımı en acı şekilde alacaktım onlara aileme yaptıklarının daha fazlasını yapacaktım.birden Diana:
-o konuyu Ka....dedi ama sözünü kesip-Benim ailem yok dedim. karşıya bakarak. gözlerim dolmuştu.Gözümü kırpmamaya çalışıyordum ama olmuyordu.Kırpsam göz yaşlarım dökülecek ti.Ağlamamalıydım ağlarsam güçsüz görünürdüm.
-Yoksa seni bıraktılar mı?dedi alay ederek.O an gözümdeki yaş yanağımdan süzüldü.
-Hayır onlar öldü.dedim ve dışarıya çıktım.Diana peşimden geldi
-Dur Sara bekle.dediDiana'ya dönüp
-Peşimden gelme Diana.dedim
______________________________
Çoktan ormanın derinliklerine dalmıştım.Sinirden elbisemin kollarını parçaldım.Etek kısmı bir kaç kere düştüğüm için çamura bulanmıştı.Topuklu ayakkabılarımı çıkarıp ormanın derinliklerine fırlattım.Kafamdaki çiçekli tacında tek tek çiçeklerini yoldum.Ağladığım için muhtemelen makyajım da akmıştır.Uçurumun kenarına gelince ayaklarımı sarkıtıp oturdum. Sadece yanlız kalıp tüm içimi ağlayarak dökmek istiyordum. Hıçkırık seslerim gecenin karanlığına karıştı.
Uçurumun kenarına yaklaştım artık dayanamıyor dum.Kendimi atacaktım bütün dertlerimden kurtulacaktım.Aileme kavuşacaktım.Bir ayağımı uçurumdan aşağıya bıraktım. Sonra gözlerimi kapadım.
JACK'DEN
Ormanın içinde Sara'yı arıyordum.Peki neden arıyordum?Bu kızla zaten yeni tanışmıştım bana neydiki?Ama aynı şeyleri annem öldüğünde bende yaşamıştım kendimi öldürmeye çalıştım ama her seferinde canım yandı sadece aynı şeyleri yaşamasını engelleyecektim.Birden ileride Sara'yı gördüm.Uçurumun kenarında bekliyordu. Hızla yanına gittim kendini aşağıya bıraktığında hemen kolundan yakalayıp onu yukarıya çektim.
SARA'DAN
Biri beni yukarıya doğru çekince olduğum yerde donakaldım.
-Ne yapıyorsun sen ya!-Seni büyük bir hatadan kurtarıyorum.
-Ne hatası ya ne hatası ben ölecektim kurtulacaktım lan ben aileme kavuşacaktım aptal...dedim.
-Aptal asıl sen aptalsın ölünce kurtulacak mısın?Asla asla kurtulamazsın ben annem ölünce aynısını denedim ama beni uyaran kimse olmadı şimdi ben seni uyarıyorum pişman olursun sakın yapma.dedi bağırarak.
Ağlamam durmuştu ama bu sözlerden sonra kızarmış gözlerimden bir damla yaş süzüldü...
Arkadaşlar kitaba fikir katmak isteyen olursa beğenip yorumlarda belirtmesi yeterli biz en güzel fikir olanları kitapta kullanacağız.Hepinizi öpüyorum:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
FantasyKurdun bir vampire aşık olması sonucu melez bir bebek dünyaya getirmesiyle başlar herşey bu kurt çocuğun doğum günün de gözü önünde sevdiği vampir ile birlikte öldürülür. O günden sonra melez kurtlartlardan intikam almak için elinden geleni yapacağı...