Éppen a suliban ülök és magyar óra van.
-Gyerekek pakoljátok össze a cuccaitokat mert megyünk kirándulásra.-szólalt fel Évanéni.
Mindenki elkezdett pakolni és lementünk a buszhoz. A buszra mindenki fölszállt. Én egyedül ülök egy kettesben elöttem 3 lány osztálytársam.
Elindulunk a busszal és az egyik pillanatban azt veszem észre,hogy egy eléggé érdekes helyen kötünk ki.
Mindenhol körmös,szempillás és ruhaboltok.
-Amúgy tudtátok, hogy a Háda-ban minden ruha új és minden rajta van még a cimke?-szóltam oda Dominikának.
Persze nem szólt vissza semmit csak nevetett.
Leszálltunk a buszról kicsit lemaradtam de láttam hogy valami pláza féleségbe bemennek és egyből megörültem.
Bemegyek utánuk és persze nwm találtam őket sehol, gondolom elmentek vásárolni. Akkor hát énis elmegyek. Bementem egy ruhaboltba és egy lila ruhát levettem a polcrol. Elkezdett csörögni a telefonom. Aurora hívott de nem vettem fel gondoltm nem találnak azért. Felvettem a fuhára a cicanadrágomat meg a polómat és kirohantam. Látom, hogy Balu egy aluljáróba rohan le.
-Balu-kiabálok utána de nem hallja meg.
Lefutok gyorsan az aluljáróba és látom hogy ott áll mindenki.
-Petra,hol voltál eddig?-kérdezte Évanéni.
-Láttam,hogy mindenki bemegy a plázába és gondoltam vásárolni mennek.-magyaráztam el.
Mindenkk elkezdtett nevetni.
Elmehettünk végre vásárolni és én Adrival,Erzsivel és Dominikával mentem.
-Lányok mit szolnátok ha elmennénk körmöshöz vagy szempilláshoz?-kérdeztem őket.
Ezután persze fölébredtem sajnos.
YOU ARE READING
Állmok
FantasyIde az összes állmomat le fogom írni és álltalában elég érdekesek szoktak lenni