,,Ale no tak, daj mi šancu kráska." ,,Už ti to vravím niekoľko rokov. Nie! A nehovor mi kráska!," Zabuchla som mu dvere pred nosom. ,,Kto to bol?," Spýtala sa mama keď som prišla do kuchyne. ,,Kto iný ako David?," Naliala som si džús. ,,Čo chcel?," Ďalej piekla koláč. ,,Čo asi? Zase chcel aby som mu dala šancu," odpila som si. ,,A prečo mu tú šancu nedáš? Podľa mňa je celkom milý," až mi zabehlo. ,,On? Mamy on je odporný, hnusný, egoistycký blb," dopila som džús. ,,Možno sa zmenil," tiež si naliala džús. ,,Toto je David Varga mamy. On sa nemení," vzala som balíček čipsov a odišla do izby. ,,Ale aj tak si myslím že by si mu mala dať šancu," zakričala za mnou mama. To som ignorovala a zavrela dvere. Pustila som si film. Ku koncu filmu mi zazvonil mobil. Volala Sofi. ,,Ahoj Ema, kde si?" ,,Koľko je hodín?," Zavrela som počítač a vystrelila z postele. ,,16:17. Už čakáme len na teba," to už? ,,Už?! Letím! Hneď som tam!," Zložila som, vzala veci na tanečnú, obula sa a vyletela z domu. Na tanečnej som sa prezliekla. ,,Pardon že meškám Simona, zabudla som sa," Simona je naša trénerka, učiteľka tanca. Neviem ako to mám nazvať. ,,To je v pohode. Len nech sa to už neopakuje," povedala milo. ,,Jasné, nebude sa to opakovať," išla som k dievčatám. Sedeli na lavičke a kecali. ,,Už si to počula?," Vybafla na mňa Katka. ,,No hovor,"sadla som si k nim. ,,Kamil chodí s Terezou," zosmutnela. Ona totiž miluje Kamila-najkrajšieho chalana na škole. Všetky dievčatá po ňom letia. Je pekný ale nie je môj typ. ,,S tou Terezou ktorá chodila so všetkými chalanmi z 9. A, B a C?," Vyvalila som na ňu oči. ,,Áno, presne s tou Terezou," odpovedala Nela. ,,Horšie si ani nemohol vybrať," poznamenala Sofia a všetky sme jej prikyvli. ,,Tak decká. Zopakujeme si čo budete vystupovať keďže je to už o týždeň. Dajte sa do dvojíc," na konci roka vždy máme vystúpenie na nejakú tému. Tento rok sme vybrali spoločenské tance. Dali sa do dvojíc. ,,Simona? Nevieš kde je Simon?," Simon je môj tanečný partner. ,,Neviem, nespomínal že nepríde. Tak ja neviem, choď domov, aj tak by si tu len sedela a nudila sa," povedala Simona. ,,Tak ok. Ahojte," povedala som tak aby ma počuli všetci, prezliekla sa a vyšla z budovi. Napísala som Simonovi.
Ema- Ahoj, prečo si neprišiel na tanečnú?
Simon- Ahoj, mám horúčku a budem musieť byť doma celý týždeň. 😷A ani nebudem môcť vystupovať. Prepáč 😔
Ema- Ahaa... Tak sa skoro uzdrav. A s tým vystupenim sa netráp
Simon- Ďakujem
Ema- Sorry musím končiť, som na ceste domov. Ahoj
Simon- Tak ahoj
,,Ema!," Začula som ako na mňa niekto kričí. A nebol to nik iný ako David.Je tu prvá časť tohto príbehu. Dúfam že sa ľúbi 😉😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Tanec
AcakEma sa venuje tancu už od malička. Tri roky musela trpieť tanečnú so svojím spolužiakom Davidom, ktorý si myslel že ju zbalí. Doteraz sa mu to nepodarilo. Ema má vystúpenie a jej tanečný partner týždeň pred vystúpením ochorie a nebude môcť tancovať...