ZİLLERİME BASIP KAÇIYOR .

1.2K 55 18
                                    


Sabah odama vuran güneşle uyandım diyemiycem ; annemin aşağıdan '' kahvaltı hazır '' diye bağırışlarından sonra uyku filan kalmadı bendeeğğğ . 

Yataktan sürünerek kalktım , perdelerimi açtığımda odama giren güneş içeriyi biranda aydınlık yapmıştı fazlasıyla . Saate baktığımda 12:30 olduğunu farkettim . Pazar gününde olduğumuz için annem bile erken kalkmamıştı . yani herkez bugün evde OLEYY ! 

Banyoma gecip rütun işlerimi hallettim . Odama gelip pijamalarımı çıkartıp dolabımdan ; kot şort , beyaz bir atlet ve üstüne ince gri hırka aldım . Gri converselerimide ayağıma geciirp sacımı dağınık bir topuz yaptım makyaja zaten gerek  yok şimdilik evdeyim . odamın kapısını açıp merdivenlere yöneldim . 

Salona geldiğimde babam koltuğun üstünde gazete okuyor ; annem masayı hazırlıyordu abim nerede diye bakarken ; ayaklarımın yerden kesilmesiyle korkudan kocaman bir çığlık attım. 

Annem ve babam bize döndüklerinde ; kahkaha atıyorlardı çünkü öküz ABİM beni sırtına almıştı . Bende kahkaha atarken oda gülüyordu . 

- ''  YAA İNDİR BENİĞĞĞĞ ANNEĞĞĞĞ YAA !!!!! '' diye cıyakladığımda abim iyice gülmeye başladı . 

- '' Günaydınn hanfendii ! '' abim söylediği şeyle kıkırdamıştım hala sırtında olmama rağmen mutluydum pozisyonum rahat olmasada !, - ''  Sizede günaydın bayım ! şimdi beni indirirmisiniz ? '' 

abim kıkırdamış ve beni indirmişti .  - '' Sabah sabah başım ağrısın istemiyorum matmazel yoksaa .. ''

sözünü kesmiştim .  -  '' hahahaha eminim öyledirr bayım '' dediğimde hepimiz gülüşürken çoktan masaya gecmiştik . 

*****************

- '' Kızım bugün işin yoksa çiftliğe gidelim , ata binersin hem eğleniriz ne dersin ? '' babamın sesiyle kafamı ona kaldırıp yüzüne baktım 

- '' Şey babacım ben bugün arkadaşımla dışarı çıkıcaktım hatta 2 saat sonra gelicek beni almaya ''  babam yüzüme bakıyordu . bir cevap bekliyor gibi ;  - '' Kimmiş bu arkadaşın kızım ? ''gözlerim kocaman açılırken kafamdandan ne desem diye düşünüyordum -  '' Okuldan arkadaşları baba ; tanıyorum ben merak etme ''  abimin sesiyle ona dönüp minnet bakışlarımı attım  . Babamda inandığını belli edercesine ayağa kalkmış ve gitmişti . 

bende hemen abimin yanına gidip yanaklarını sömürmeye başladım . -   '' TAMAM YETER LAN AAA !!! ''

Abimin söylediğine kıkırdadım . Abimin yanından çıkıp odama gelmem saniyeler almıştı  resmen . 1.5 Saatim vardı ve hazırlanmam gerekiyordu , hemen banyoya girip bir duş aldım . Duştan cıktıktan sonra banyoda rütun işlerimi halledip odama döndüm . 

Acaba nereye gidicektik ? Topuklu giysem olmazdı  ; nereye gidiceğimizi bilmiyordum çünkü . Dolabımdan ilk gözüme çarpan cekici ve tatlı gözüken kıyafetleri cıakrdım ve yatağımın üstüne koydum . Kırmızı dizimin bir karış üstünde bir etek ; üstüne siyah deri bir bistüyer sectim . Hava bugün esintili olduğu için inca hırkamıda cıkarttım . etek ve bot uyumuna aşık olan biri olarak ayakkabı olarakta deri siyah bileğimin üstünde biten topuksuz  ipli botlarımı tercih ettim . Çıkardıklarımı üstüme geciridkten sonra , aksesuar olarakta , gözlük , saat ve bilekliklerimi tercih ettim . ( MEDYADA KIYAFET ) Cıkardıklarımı üstüme gecirdikten sonra aynanın karşısına gectim . Saclarımı önce ıslaklığından arındırmak için , kuruttum . Kuruduğundan emin olduktan sonra uzun saclarımı düzleştirip sağa doğru yatırdım salaş bir görünüm elde ettikten sonra ayakkabılarımıda ayağıma gecirdim . Siyah büüyük cantamıda koluma taktıktan sonra odamdan cıkıp aşağı indim . 

KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin