- Nagu? - hangzott egy kevésbé kedves hang mögülem.- Todoroki? - pillanatottam hátra, a szívem pedig kihagyott egy ütemet. Ő mit keres itt?
- Mi volt ez az egész? - vont kérdőre szigorúan.
- Te..hallottad az egészet? - hangom akadozott.
- Nem, de a lényeget kivettem belőle. Mit titkoltok előlem? - magasodott fölém, tekintetét pedig belefúrta az enyémbe.
Ajkaimba haraptam, s képtelen voltam akár egy hangot is kiadni.
- Mit... - ekkor két ujja közé vette államat, majd magasabbra emelte, hogy egyenesen a szemeibe tudjak nézni - ...titkoltok előlem?
Ha elmondom neki, akkor nagy eséllyel utána rohan, és vagy megüti, vagy ami még rosszabb megveri. Bár nem is értem, hogy miért védem ennyire Katsukit.
- Ez most komoly? - távolodott el, hangja pedig fájdalmas volt.
- Todo...
- Ha nem akarod elmondani, akkor ne - vágott a szavamba - Az viszont nem tűnt fel, hogy aggódóm miattad? Tegnap óta furcsán viselkedsz, és nem vagy hajlandó semmit se mondani. Ahogy most se. Így hogy várod azt, hogy megértselek?
Szavai törként hasítottak a szívembe. Miért művelem ezt?
- Sajnálom..én...
- Amikor hazajöttem, én bíztam abban a hitben, hogy a kapcsolatunk olyan lesz, mint amikor elmentem. De bekell látnom, hogy tévedtem - hangjában fájdalom tükröződött.
- Meghallgatnál? - szólaltam fel határozottan.
Elkell neki mondanom.
- Meg - engedte el államat.
- Katsuki tegnap átjött a házi miatt. És..kissé veszekedtünk.
A fiúra vezettem tekintetemet, ám lehet jobb lett volna, ha nem látom, hogy mit is érez.
Arca dühösen izott, száját összeszorította. Aggódó, de egyben mérges pillantásokat tükröződött a tekintete.- Megütött? - hangját visszafojtotta, hogy nem emelte meg rám.
- Nem. Nem ütött meg.
- Akkor? Akkor mit művelt veled? - visszakellett magát fognia, hogy szépen kitudja fejezni azt, hogy mondjak el mindent a tegnapról.
Todoroki az esetek többségében nyugodt ember volt. De amikor rólam volt szó, hamar mérges tudott lenni.
- Veszekedtünk, és utána Katsuki megcsókolt.. - mondtam el végül barátomnak az igazságot - Én persze nem hagytam neki, és gyomorszájon rúgtam, és ennek következtében eltávolodott tőlem.
Az arca megváltozott. Mérhetetlen düh fejeződött ki rajta, amit nem tudott kordában tartani.
- Megütöm - préselte ki fogai közt, majd elsűvített mellettem, azonban én még időben cselekedtem.
Ujjait még épp időben elkaptam, ezzel megakadályozva, hogy a szőke fiú után eredjen.
- Nem akarom őt védeni, de nem éri meg - hagyták el ajkamat a halk szavak.
- És ha tegyük fel Momo csókolna meg engem? Te nem reagálnál így?! - hangján érezhető volt a durvaság.
- De. De a végén még te kerülnél bajba...
- Ezzel nem segítesz - rideg hangja benne maradt az elmémben.
Kezeit kirántotta szorításomból, ám így esélyt kaptam, hogy másfajta módon tartsam őt vissza.
Hátulról átöleltem őt az utolsó pillanatban, így ismét megakadályozva, hogy elmehessen.- Kérlek...nem akarom, hogy te gyere ki ebből rosszul - szemeim kezdtek könnyesek lenni - Azelőtt, mielőtt elmentél, nem volt ilyen. Nem titkoloztunk, se semmi. És félek..
félek, hogyha utánamész, akkor csak rosszabb lesz a kapcsolatunk...Másodpercekig nem történt semmi, majd egy meleg, és megnyugtató érintést éreztem a kezeimen. Todoroki volt az, aki megfogta kezeimet.
- Szerinted miért akadok ki ezen ennyire? - hangja megváltozott. Most sokkal gyengébb volt.
- Mert fontos vagyok neked?
- Érted már? - sóhajtott nagyot.
- Én...nem akarlak elveszíteni...
A fiú nem válaszolt semmit, csak kiszabadította magát a szorításomból, majd felém fordult.
Könnytől ázott szemeimből kitörölte a sós cseppeket, így azok nem tudtak lefolyni. Homlokomra egy csókot lehelt, mire ne összekulcsoltam vele a kezemet.- Annyira...de annyira megmondanám neki a magamét - ajkait összeszorította, s homlokát az enyémnek döntötte.
- Minden rendben lesz - simítottam meg az arcát - Vele pedig, - céloztam Katsukira - kezdünk majd valamit.
A fiú aprót bólintott, s lenyugodott. Ám még érezhető volt a tekintetében, hogy mennyire ideges.
- Mi lenne, ha elmennénk hozzátok, és megnéznénk egy filmet? - húzódtam el, közben arcomra egy mosoly terült ki.
- Jó - azzal adott elég hosszas puszit a számra, majd kezünket szorosabban összekulcsolva indult el hozzájuk.
ESTÁS LEYENDO
Mélység |Todoroki × Oc - Befejezett|
Romance2 év. Ennyi telik el, míg a barátom távol van, és megszakad a kapcsolatunk. Ám ennyi idő után, egy elveszett lélek visszatérése ugyanolyanná teheti a kapcsolatunkat, mint régen volt? Egy biztos. Nem csak Torodoki az, aki maga mellett szeretne engem...