Bella The Fox

36 3 1
                                    

Jednou se narodila malá liška jménem Bella. Její rodiče zmizeli, ale nikdo nevěděl, kam zmizeli. Bella zůstala sama.

Chtěla vidět znovu svoje rodiče a proto cestovala světem. Ptala se všech různých zvířátek: ,,Nevíte, kde jsou moji rodiče?" Ale zvířata jí odpovídala: ,,Ne, neviděli jsme je ani nevíme, kde jsou." Bella si sedla na velký kámen a Belle začaly téct slzy, že nemůže najít své rodiče, které ani neviděla, když byla malá liška.

Byla noc a Bella se bojí tmy. Kdyby s ní byli rodiče, tak by jí ochránili. Bella cestovala už 3 dny, ale svoje rodiče nenašla.

Něco stálo před ní. Bella se podívala nahoru na holčičku. ,,Ahoj, jsem Anna," řekla vesele, ,,Umím mluvit se zvířátky." Anna měla odmalička ráda lišky a tak si mě nechala doma. Cestovala se mnou, ale rodiče nikde.

Anna jednou našla další lišku, která s náma hledala moje rodiče. Jednou jsme s Annou jeli autem. Jeli jsme lesem. Anna prolomila ticho: ,,Bello? To jsou rodiče nebo nějaké jiné lišky?" Zeptala se Anna a já odpověděla Anně: ,,Ano, to jsou oni! Mami! tati!" Zastavili jsme a Anna mi otevřela dveře od auta. Naposledy jsem se na Annu podívala a běžela za rodiči.

Šli se mnou do lesa a prožívali se mnou hodně zážitků. Třeba schovku nebo závody, chytání zajíců a tak dále.. Anna se slzama v očích odešla zpět do auta a odjela se svými rodiči domů. A já si mám co užívat!   

Konec.  

Bella The Fox✅(CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat