2. Radšej by som nevystupovala

11 1 0
                                    

,,Ahoj Emka," dobehol ma. ,, Čau," pridala som do kroku. ,,Čo sa deje?," Prehodil si ruku cez moje ramená. ,, Nestaraj sa," striasla som tu ruku. ,,Čo sa ti stalo?," Spýtal sa. ,,Prečo by som ti to mala povedať!," Pozrela som sa naň otráveným pohľadom. ,,Lebo ti môžem pomôcť?," Pokrčil ramenami. Našťastie som už bola blízko môjho domu. ,,Povedz mi, čo ti je," povedal. ,,Nestaraj sa do mňa! Najlepšie by si spravil keby si mi dal pokoj," zastavila som sa pred mojím domom. Otočila som sa na odchod. On si ma otočil naspäť. ,,Ja zistím čo ti je," povedal, chytil ak za boky a...pobozkal ma. Nebolo to prvý krát čo toto spravil. Ale bolo to nechutné. Fuj. V momente som sa odtiahla, vlepila som mu facku a zmizla v dome. Vyzula som sa. Veci som si dala do izby a vrátila sa do obývačky. ,,Ahoj," sadla som si k Tomášovi na gauč. ,,Čau ségra, čo sa deje?," Pozrel sa na mňa. ,,Nič," sledovala som telku. ,,Nie niečo sa deje. Zase David?," Otočil ma aby som sa pozerala naň. ,,Noo... áno. Aj... ,"Oprela som sa o sedačku. ,,A? Ak ti niečo spravil tak mu rozbijem hubu," buchol päsťou do sedačky. ,,Nie, nič mi nespravil. Len ma zase otravoval. To je všetko," upokojila som ho. ,,Ešte že. A ten druhý dôvod?," konečne bol pokojný. ,,S najväčšou pravdepodobnosťou nebudem vystupovať," stielka mi slza. Tanec je celý môj život. A teraz nebudem vystupovať. ,,Neplač," objal ma, ,,viem ako ti na tom záleží ale plakať nemusíš." ,,Ty to nechápeš. Simon má horúčku a nemôže vystupovať. A nemám nového partnera. A aj keby som mala. Nestihol by sa naučiť 2 tance do týždňa," objala som ho aj ja a po tvári mi stielka ďalšia slza. ,,Nie, neplač. Vieš že nemám rád keď niekto plače,"
prestal má obijmať. Palcom mi utrel slzu. ,,Ja viem, prepáč," utrela som si slzy. ,,Pôjdem do izby," zdvihla som sa a odpochodovala do svojej izby.
Na druhý deň
Prišla som na tanečnú. ,,Čaute baby," sadla som si k nim na lavičku v telocvični. ,,Ahoj," odpovedali naraz. ,,Em...," Nela ma zobrala ďalej od ostatných, ,,...mám pre teba dobrú a zlú správu. Tá dobrá je že budeš vystupovať. Simona ti našla nového partnera,"povedala. ,,Neli veď to je super!," Objala som ju. ,,No neviem či je to super. Lebo tá zlá je že...,"odmlčala sa. ,, Že...?" ,,Ten tvoj nový partner je... David." ,,Čo?! On?! Ten debil?!," Skoro som kričala na celú telocvičňu. ,,Rada by som si robila srandu Em," objala ma. ,,Nie! Nie on! Hocikto iný len nie on!,"vytrhla som sa z objatia. Oprela som sa o stenu a skĺzla po nej dole. ,,Ja viem," objala ma. Ja som si dala hlavu do dlaní. ,,Ema, ja viem že ťa to trápi ale ty budeš vystupovať," prišla ku mne Simona. ,,Ja viem. A ide o môjho partnera. Prečo David?," Pozrela som sa na ňu. ,,Chodil 3 roky na tanečnú takže základy vie, a keď budete tancovať iba konečné číslo tak sa to stihne naučiť," čupla si ku mne. Radšej som jej to o Davidovi nepovedala a išla za dievčatami. ,,Tak decká! Dnes pôjdeme na farské centrum kde budeme vystupovať. Tak si choďte obuť tenisky a prezuvky si zoberte so sebou. Teda..okrem Emy a Davida. Ema ho naučí tanec.," Povedala Simona a mňa išlo poraziť. Ja tu mám ostať s Davidov sama? To nemyslí vážne! ,,Veľa šťastia Ema. Budeš ho potrebovať," všetky kamošky ma objali a odišli za ostatnými. Ostala som tu len ja a David.

Tak a je tu ďalšia časť. Čo sa stane ďalej? Dozviete sa nabudúce...

TanecDonde viven las historias. Descúbrelo ahora