Неутрална гледна точка
Беше петък вечер и Техьонг се излежаваше на удобото си легло уморен от днескашният ден.Фен среща, конрерт, интерюта в разни ТВ предавания.
"Тежко е да си известен." помисли си той докато ровичкаше в телефона си.
Ви с нетърпение очакваше новото съобщение от неговият Fanboy, който успяваше да го зареди с дозата му сладост и многото мили комплименти.
Докато Техьонг се беше замислил, телефонът му извибрира.
-Най-после. -каза той усмихвайки се.
Те плъзна телефона си и нямаше търпение за новото съобщение.
Fanboy
Днес красивите ти очи изглеждаха уморени. Моля те грижи се за себе си. x33
Ви не помни от колко месеци получава позитивни съобщения от своят таен обожатен и фен.
За разлика от повечето фенове, този не го изморява с разни досадни въпроси а реално се интересува от него.
Сърцето на 22 годишното момче щеше да изкочи от вълнение при всяко препрочитане на съобщението.
Те се колебаеше няколко минути какво точно да му отговори, но накрая събра смелост и действа.
Taehyung
Благодаря, че си се загрижил за мен! ^.^ Няма да се претоварвам не се притеснявай.Fanboy
Да не се притеснявам? Та това е невъзможно! Кой ще те мисли, ако не аз?
Taehyung
Много си мил.
Fanboy
А ти си много красив.
И мил.
И прекрасен.
И сладък.
И готин.
И секси. ;)
Техьонг се изчерви от многото комплименти от неговият фен. Не е като да не получава комлименти постоянно, но някак си тези от неговият фен стопляр сърцето му и той знаеше, че тези комлименти са изкрени.
YOU ARE READING
FANBOY
RomanceКъдето Джънкук и Ви си пращат съобщения, а Кук се представя за неговият fanboy. -OneShot- ЗАВЪРШЕН НА: 1/8/2018