Mamy tu moje OC do Ask ( ͡° ͜ʖ ͡°):
Użależniłam się od lenny face'ów wim ( ͡° ͜ʖ ͡°) i piosenki Lone Digger ( ͡° ͜ʖ ͡°):
CHORLIE THY WULF/Charlie The Wolf: Ni ma obrazka bo ni ma ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zjadł obrazek Vincent/William.
Kolor kostiumu: Brązowo-biały
Kolor oczu: Żółty
Płeć: Kobieta
Gatunek: Wilk.
Odpowiedniczka: Toy Chica
Atrybuty: Granatowa muszka, palce nóg i przecięcie jak u Funtime'ów na plecach. Granatowa śminka, policzki.
Lubi: Dzieci ( ͡° ͜ʖ ͡°) (zjadła jedno, ale ci...)
Nie lubi: Stróżów Nocnych (zazwyczaj je ich na kolacje ( ͡° ͜ʖ ͡°)), Halucynacji m.in Shadow Chicę. Useless Mangle. Maggie i Borisa.
Dusza: Melanie Goldflower.
MANGA THY SNUŁ LEPARD/Maggie The Snow Leopard: Ni ma również tutyj obrazka, bo też zjadł Vincent ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Kolor kostiumu: Jasnoszara z ciemniejszymi cętkami, bowiem na ogonie ma takie plamki, (bo żem twórcom się nie chciało inaczej xD)
Kolor oczu: Jasnozielony.
Odpowiedniczka: Happy Frog.
Płeć: Kobieta
Atrybuty: Mikrofon, różowa muszka na ogonie.
Lubi: Borisa ( ͡° ͜ʖ ͡°), Useless Mangle, Johnny'ego The Fox'a (Withered Johnny'ego aka J.T.F 93_F.S), Stróża Nocnego ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Nie lubi: Charlie, Halucynacji, gniewu Stróża. Psów, Kotów itp.
Dusza: Ni ma. Bo L-L-J nie miała tyle siły by jeszcze jakieś dziecku zjeść ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BURIS THY INK MOSZIN/Boris The Hawk: Ni ma również tutyj obrazka, bo też zjadł Vincent ( ͡° ͜ʖ ͡°)... i jeszcze L-L-J ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kolor kostiumu: Pomarańczowy w niektórych miejscach złoty-żółty. Dziób ma również w żółtym.
Gatunek: Jastrząb-Animatronik.
Kolor oczu: Bursztynowy.
Płeć: Mężczyzna.
Odpowiednik: Freddy Fazblender, ale ma mechanikę Springbonnie'go. (Nie pytać skąd jego twórcy zrobili takie rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°))
Atrybuty: ''Rozbite'' szkło na oczach.
Lubi: Maggie, Useless Mangle, Stróża Nocnego ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Nie lubi: BRAK, MOŻLIWE ŻE L-L-J. Ale o niej żadnej animatronik nie wi.
Dusza: Nieznana, możliwie że rudo-włosego chłopaka. Dawnego przyjaciela Melanie z dzieciństwa.
L-L-J/CZYLI LOVE-LOVE-JOHNNY! ALE PANI ALICE DAŁA JEJ IMIĘ JESSICA: Również nima obrazka ( ͡° ͜ʖ ͡°). Inaczej ma na imię Phantom/Withered/Useless L-L-J.
Kolor kostiumu: Różowo-biały. Gdzie nie gdzie pociemniały i czarny.
Kolor oczu: Czarny, nie kiedy ma phantomowe.
Gatunek: Lis-Animatronik.
Płeć: Kobieta.
Odpowiedniczka: Funtime Chica/Foxy/Circus Baby.
Atrybuty: Phantomowe oczy, zniszczony kostium. Gdzie nie gdzie czarne kreski jak mają Phantomy. Widoczny endoszkielet Funtime'ów, endoszkielet głowy Circus Baby, uszy jak ma Funtime Foxy i Cupcake, taki Phantomowy mający zęby jak ma Cupcake Funtime Chici.
Lubi: Brak.
Nie lubi: Brak.
Dusza: Nieznana, możliwe że ma w sobie cztery dusze (Dzieci które były w Orvillu Słoniu, Happy Frog, Mr. Hippo i Nedd Bearze)
Halucynacje i inne: Czyli Shadow Chica, Willy The Bunny, Useless Balloon Boy, Music Boy, Candy Girl, Phantom L-L-Cupcake.
~~~~ Dobra nie umiem robić takich rzeczy ale ok ( ͡° ͜ʖ ͡°)
~~~~ A jeżeli chodzi o obrazki to wybitnym malarzem nie jestem xD