Mihai zice:
-Alo? și isi da telefonul pe difuzor pentru a auzi si Lucas.
-Ascultati atenti. Trebuie să aveti mare grijă de Ioana si Diana. Daniel e pe urma lor.
-Oh.. Bine.
-Cum merge? Ati vorbit cu ele?
-Ă da, am vorbit.
-Si cum a mers?
-A fost ok.
-Bine. iar apelul se incheie.Eu cu Ioana ne punem repede pe canapea, ne uitam la desene ca si cum nu s-a intamplat nimic. Cei doi intră, iar Lucas zice:
-Ăm.. Păi.. Ce ziceti sa mergem să ne plimbam pe undeva?
Eu ma uit la Ioana, si dam amandoua din cam in semn de "da".Eu ma ridic de pe canapea si merg la mine in camera pentru a mă îmbrăca. De data asta, mă îmbrac așa:
Eram gata, asa că plec jos. Ma pun iar pe canapea si o astept pe Ioana.
*perspectiva Ioanei*
Inainte de a ma imbraca, intru la un dus. Ma dezbrac de hainele cu care eram imbracata si intru in cadă. M-am spalat destul de repede, adica in 10 minute am si iesit din cadă. Ies si din baie cu un halat pe mine. Mă duc la mine in camera si ma imbrac asa:
Imi fac si un machiaj adecvat dupa cobor.
*perspectiva Dianei*
Coboară si Ioana. Mă indrept spre iesire. Mihai imi deschide usa, iar eu ii zâmbesc. Iesim toti din casa, iar ioana incuie usa. Cei doi ne conduc către mașina. Am ajuns, eu ma pun cu Mihai pe bancheta din fata, iar Ioana cu Lucas pe cea din spate.
-Șiii... Unde mergem? intreb eu.
-O să vedeți. E o surpriza :>. zice Mihai.
-Mno bine. zic eu si ma uit pe geam.Oh doamne am ajuns. A luat ceva. Mihai opreste masina. Vreau sa ies din masina, dar Mihai ma opreste. Iese din masina, vine si imi deschide usa. La fel face si Lucas cu Ioana. Am mers vreo 5 minute, dupa care ne-am oprit.
Mihai mi-a luat mâna de la ochi. I-am deschis. Nu imi venea sa cred. Mihai ne-a adus la un lac. Dar nu un lac oricare. La acest lac, mergeam eu cand eram mică cu mătușa mea.. Am multe amintiri aici.
Ioana mă vede trista si isi da imediat seama ce s-a intamplat.
Mă vede și Mihai, iar el ma intreaba:
-Ce ai patit? Esti ok?
La care eu ii raspund:deeeeci ăsta a fost capitolul, sper ca v-a placut ^^. stiu ca e cam scurt dar na :/.