Capitolul 68

597 43 20
                                    

Mhh eu și gura mea mare ,cât de prost sa fiu sa uit ca e la o distanță mica de noi și ne poate auzi. Mă uit la Naruto el săracul la rândul lui se uita la mine ,am belit-o, ne ridicăm în același timp de jos și ne poziționam în fața lor ,Sakura pare  serioasă, eu unul sunt tensionat.

- Ce adevăr, întreabă Naruto făcând pe prostul.

Sakura își ridica o sprânceană ca semn de întrebare, îi dau un cot lui Naruto făcându-l sa tacă din gură.

- Nu-l băga în seamă, îi zic rozaliei , nu știe ce vorbește.

- Pe tine cine te-a băgat în seamă? Mă întreabă stând cu mâinile în sân.

Au, asta chiar a durut.

- Nu trebuie sa fiu băgat în seama ca sa vorbesc cu tine.

Îi fac cu ochiul, așteptând o reacție din partea ei ,mă aștept sa se înroșească așa cum făcea mereu dar roșeața din obraji ei nu este de rușine ci de nervi.

- Ai ceva în ochi Sasuke, întreabă și idiotul de Naruto făcându-ma sa-l înjur în gând.

Sakura se lasă păgubașă, se îndreaptă spre masa la care am stat eu și Naruto și se așează pe canapea urmată îndeaproape de bruneta lui Naruto. Resemnat mă îndrept și eu spre masa ,încercând sa mă așez lângă Sakura.

- Nu te apropia, zice poziționându-şi mâna în fața mea.

Îmi dau ochii peste cap ,va fi foarte greu sa mă apropii de ea, dar voi încerca ,pentru ca asta îmi doresc, și pentru ca ea merita orice efort. Mă așez țâfnos lângă ea deși protestează, și ca dovadă că nu mă suportă se ridica de la masa și pleacă spre bar.

E chiar culmea fata asta.

- Ce mai aștepți, mă întreabă Naruto ,du-te după ea.

Nici nu stau mult pe gânduri și o zbughesc după Sakura sperând sa nu mă împiedic de ceva în fuga mea. O zăresc la bar în compania unui băiat, parcă văd roșu în fața ochilor, mă apropii de ei gata sa fac un scandal de proporții.

- Cum se face ca o fată frumoasa ca tine stă singură.

- Cum se face că unul ca tine încearcă sa filtreze cu o fată frumoasă mine ,crezi ca am nevoie de compania ta?

Râd în sinea mea de tupeul de care da dovadă rozalia ,când sunt lângă ei îmi trântesc mâna nervos de masă, făcându-mi simțită prezența. Şatenul de lângă Sakura mai sa cadă de pe scaun ,se uita la mine cu superioritate îmi timp ce duce un pahar cu băutură la gură.

- Tu ce vrei omule?  Mă întreabă după ce își termina băutura. Dacă vrei sa comanzi fă-o mai repede, eu am de îmblânzit o pisicuță.

Nu mai spune, vezi sa nu te îmblânzesc eu pe tine cu un șut în cur.

- Și dacă o vreau pe ea ,zic și îi fac semn spre Sakura. Ai ceva împotrivă?

Sakura doar chicoteşte în timp ce tipul se uita încruntat la mine.

- Stai la coadă amice, îmi zice ridicându-se în picioare. Eu am văzut-o primul.

E mai mic decât mine iar trupul lui cam slăbănog nu mă sperie de fel ,dacă îi fac un vând se rupe în două.

- Și eu al doilea ,vrei sa vedeam care câștigă, zic și îmi ridic mânecile cămăși.

Îl văd pe slăbănog cum înghite în sec ,se întoarcere puțin spre Sakura care nu mai de a dracu îi face cu ochiul.

- Pentru una ca ea ,merită să iau bătaie.

Atât eu cât și Sakura izbucnim în râs, sub privirea confuză ale băiatului. Sakura se leagănă cu scaun cu tot gata sa cadă după el ,și în legănat - ul ei rochia neagra care se presupune ca trebuie sa-i acopere părțile intime se ridica mai sus decât trebuie făcându-l pe șaten să se holbeze ca vițelul la poarta nouă. Din instinct îi dăruiesc o palmă după ceafă făcându-l sa meargă doi pași mai în față aterizând pe Sakura care încă se legăna, impactul nu a fost unul frumos, Sakura a făcut cunoștință cu podeaua în scurt timp iar slăbănogul ateriza -se peste ea. O priveliște care m-a umplut de draci. Mă năpustesc asupra lui ridicându-l după Sakura care acum nu mai râde, ba din contra e gata sa sară la gâtul acestui tip.

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum