Bravo,Hulya.Acum mai aduni si boschetari dupa tine.Urc niste scari si in fata am privelistea portului Pireu.Grecia e superba,e cu adevarat o minunatie.Poate nu in cautarea unor cretini criminali dar daca vii in vacanta,cu siguranta este.Despre criminal am primit doar mici detalii,precum:par saten si persoana scunda de inaltime,purta o geaca neagra.Mersi frumos,camarade.
Initial trebuia sa imi iau si cainele lup pentru a investiga droguri dar nu am vrut,numai de el nu aveam eu grija acum.Intru intr-o mica piata de legume si analizez fiecare om in parte.Comandantul a decis sa trimita echipaje de cautare,grozav.Dupa 3 ore de cautari prin diferite coltisoare,ma asez pe o banca lipita de o casa vopsita total in alb si cu flori rosii atarnand peste balcoane.Receptorul imi vibreaza si raspund rapid.
-Agent Karavil,am gasit criminalul!
La dracu!gandesc suparata.Eu trebuia sa il gasesc!EU!
-Receptat,domnule comandant!Am o singura intrebare.
-Repede,Karavil.
-Cine l-a gasit?
-Echipajul Celinei Holuk.
Dau cu piciorul intr-o cutie si o arunc departe,atragand atentie unor babe.Eram sigura.Vrajitoare batrana si perversa.Tot timpul ea trebuie sa gaseasca pe oricine.
-Multumesc!
-Maine la ora 7:30,plecarea din portul Pireu.
-Sa traiti!
Ah,la naiba!Tot ce imi mai ramane de facut este sa merg la nava si sa dorm.Ceasul imi arata ora 21:45 si imi aduc aminte de tipul din port.Intru in primul magazin deschis si cumpar diferite alimente si 2 sticle cu apa.Pariez ca e insetat.Si..niste produse de igiena personala.O patiserie inca e deschisa asa ca iau si cateva briose calde cu ciocolata.Ajung la cabana lui si bat in usa.
-Cine e?se aude vocea lui groasa ce imi dau fiori pe spate.
-Eu.
Usa se deschide brusc si imi face semn sa intru.Inauntru nu miroase urat,ci miroase foarte aerisit,curat as putea spune.Pentru un boschetar ca el,nu e rau.
-Ti-am adus mancare,apa si niste chestii de igiena.O sa ma duc in fregata iar la ora 2:30 dimineata,o sa vin sa te iau,bine?
El se uita fermecat la mine si ma jeneaza.Rau.de.tot.
-Fie cum zici tu,ingerasule.
-Daca mai vrei sa ajungi la familia ta,o sa incetezi sa imi spui asa.La revedere.
Inchid usa si pornesc spre fregata incercand sa imi linistesc inima care bate ca o nebuna.Toti sunt stransi in jurul cuiva si sunt sigur ca sursa este..Celine.
-Aaa,draga Hulya,nu ma feliciti?
-Toate felicitarile din lume pentru tine,Celine.O singura chestie am sa iti spun,inainte sa ii cauti pe altii,ar trebui sa iti cauti o personalitate.Zic si eu.
Ceilalti incep sa rada si merg spre camera.Pun pariu ca scoate fum pe acum desteapta,dar ma doare fiiix in cot.Dupa un dus scurt,ma bag la somn.Imi pun alarma si adorm instant.
Ma trezesc inaintea alarmei si ma incalt repede incercand sa nu le trezesc pe colegele mele de camera.Ies din vapor cat de silentios pot si rasuflu usurata cand vad ca paznicul doarme dus.Alerg spre cabana si deschid usa brusc.Tipul sta drept,in picioare si nu are nicio expresie pe fata.
-Haide!il trag eu.Ti-ai luat tot ce aveai pe aici?
-Nu prea aveam nimic.
Il trag rapid spre port si se impiedica de pietre.Izbucnesc in ras si se uita foarte urat la mine.
-E ceva de ras?
-Nu,domnule!spun si il salut tipic militar.Il vad incruntandu-se si ma gandesc daca tipul sufera de vreo boala mintala.
-STAI!strig eu in soapta.Ma urc pe o piatra mare si il vad pe paznic ca e intors cu spatele.Hai!il apuc de mana si il tarasc dupa mine facand rugaciuni in minte sa nu ma prinda cineva.Ceilalti paznici patruleaza si il strivesc pe barbat de perete cand aud ca vin spre directia noastra.El imi miroase parul si vreau sa ma retrag dar el imi prinde mana.
-Vrei sa ne prinda?il aud soptind in urechea mea.
-N-nu..
Dupa ce au plecat,merg spre bucatarie si mai apoi spre camara.Ii fac loc printre cutiile pline cu fructe si legume.
-Nu o sa te vada nimeni aici!Ai loc sa iti pui o perna si un asternut,sa dormi.De obicei,bucatarii nu vin niciodata pana aici in coltul asta.Aici e de fapt un loc pentru urgente in caz ca alimentele nu sunt de ajuns.
Incuviinteaza si se aseaza pe jos.
-Stai aici!Ma duc sa iti aduc o perna si ceva paturi.
Ajung in camera si iau patura cu care eu ma inveleam si o perna din patul de sus.Scuze,colega.O sa faci tu rost de alta.Intru in prima camera pe care o zaresc si iau niste haine de barbat la nimereala.Adica..o uniforma de soldat.O sa imi para rau pentru cel care se va trezi maine fara uniforma.
Ajung la el si ii intind hainele.
-Ai aici o perna si niste asternuturi.A si o uniforma de soldat.Am cam furat-o de la un student.Habar n-am cine e.Sper sa iti vina.
-Multumesc.
-Ia-ti ce iti trebuie si vino dupa mine.O sa faci un dus si o sa iti dai jos barba aia de preot.
Il vad ridicand dintr-o spranceana.
-Barba de preot?
-Da,uite aici e baia bucatarilor.Intra acolo,fa dus si tot ce trebuie.O sa fiu aici sa pazesc sa nu vina nimeni peste tine.Astept vreo 20 de minute si ochii mi se inchid.O atingere pe umar ma trezeste si tresar speriata.Ma intorc si...maiculita!Deschid gura sa spun ceva...dar o inchid la loc.Barbatul misterios sta chiar in fata mea si e complet schimbat si al dracului de chipes.Nu mai exista nicio urma de barba.Picaturi din parul prea lung saten-inchis ii curg pe umerii lati si eu il studiez fascinata.Ochii lui cenusii sunt incruntati si niciodata nu am vazut o culoare mai interesanta.Nasul ii este puternic si drept si maxilarul foarte proeminent.E...foarte...ah..chipes.
-Ai terminat?spune
Ma trezeste din studiat si buimaca ii raspund:
-Noapte buna!ii simt privirea in ceafa cum ma urmareste si rosesc.Allah,de unde a iesit barbatul asta?
CITEȘTI
Lasa-mi inima sa te alunge!
Любовные романы-''Ma imbat tarziu sub lumina lunii si umplu pahar dupa pahar cu dorul de tine...'' Hulya si necunoscutul misterios reusesc sa formeze o poveste acida de dragoste pe un port din Grecia.Amandoi trebuie sa accepte adevaruri si sa opreasca orgoliile r...