14. rész

3.6K 133 0
                                    

Matt azonnal vissza csókolt, majd fenekemnél fogva lassan felemelt és bevitt a szobámba. Szerencse, hogy van külön fürdőszobám, ezért így senki sem látta, hogy mit is csinálunk. Amint beértünk a szobámba, Matt a lábával belökte az ajtót, majd a csókot megnem szakítva, vitt az ágy felé. Lassan lettet és a nyakamat kezde el nyalás puszillak behinteni. Egyik keze a pólóm alá jutott és az oldalamat kezde el simogatni, még másikkal támasztotta magát. Egyik kezemmel a kockás hasát kezdtem el simogatni, s lassan húztam felfelé a felsőjét, mire vette az adást és szó szerint „letépte" magáról és a földre dobta. Végig néztem a felsőtestén. Majd vissza tért számhoz és édes ajkait rátápasztotta az enyémekre. Ezt az idilli pillanatot az ajtó nyitódása zavarta meg. Matt azonnal leszállt rólam és mindketten vörös fejjel néztük az ajtó felé, ahol az én drága bátyám állt. Bejött és ajtót becsukta maga után.

- Loran Morgan! Te meg mi a jó istent csinálsz? - állt meg az ajtó előtt.

- Mi...mi nem csináltunk semmit... Csak.... hát...öhm....- dadogtam tiszta vörös fejjel. Majd Luk elröhögte (?) magát. - Luk te még min nevetsz ennyire? - kérdeztem és értetlenül néztem rá, aki az ajtó előtt fuldoklott a nevetéstől. Rá néztem Matt-re, aki szintén nem tudta, hogy ezen mi annyira vicces. Megint ránéztem Lukra, aki feltartotta egyik kezét, hogy mindjárt „megnyugszik".

- Hát hugi, ha láttad volna milyen arcot vágtál. - vigyorgott- De ugye nem azt akartátok csinálni,amire gondolok? - lett komoly arca.

- Dehogy!- vágta rá Matt.

- Akkor? - nézett rám, majd Matt-re.

- Hát... - kezdtem el, de nem tudtam semmit sem mondani.

- Jó, hagyjuk. De ha akarjátok azt, akkor létszi ne akkor mikor anyuék is itthon vannak. - nézett rám Luk. Erre bólintottam és Ő lassan ment is ki, mire megfordult. - Kész a vacsora! - és végleg elhagyta a szobám.

- Ez meleg helyzet volt. - mondtam Mattnek, akiből szintén kitört a röhögés. - Ez nem vicces. - dobtam hozzá egy párnát.

- Boccs. Megyünk enni?

- Aha.

Össze kulcsoltuk az ujjainkat és mentünk is le. A vacsora után bevonultunk a nappaliba és elkezdtük nézni az Útvesztő - Tűz próbát. Én, Matt, Luk és anya ültünk a kanapén, apa meg a fotelben. Matt a kezét a vállamra tette, így közelebb ültem hozzá és a fejemet a vállára hajtottam. A film felénél a szemeim lassan lecsukódtak és elaludtam.

Éjjel, fél egykor ébredtem fel. Éreztem hogy két izmos kar fonódik derekem köré. Lassan megfordultam és a szuszogó Mattet láttam. Olyan aranyos aludt, mint egy kisgyerek. Ajkai kicsit szétnyíltak, haja meg már most kócosan állt. Mivel aludtam eleget, ezért úgy éreztem, hogy nem tudok aludni. Hátamra fordultam óvatosan, nehogy Matt felébredjen. S a sötét plafont kezdtem el nézni.

Gondolkodtam. Hogy min is? Ezen a pár héten. A három hét alatt teljesen megváltozott az életem. Először is jobban megismertem Mattet, aki mostmár a barátom, életem szerelme. Mostmár nélküle, el se tudnám képzelni az életem. Most, hogy együtt vagyunk kicsit sajnálom amiket mondtam róla, hogy egy hülye, beképzelt, egoista. De akkor még nem tudtam, hogy milyen is igazából. képzelem el az életem. Azt akarom, hogy együtt lakjunk, és, hogy Ő legyen a gyermekeik apja. Miután letisztásztam ezeket a dolgokat, a fejemet Matt mellkasára hajtottam és ahogy csak tudtam hozzá bújtam, s elaludtam.

Sziasztok! Itt van az újabb rész! És mégegyszer megszeretném köszönni,hogy a sztorim a romantic kategóriában, most a második ( 😱 ) helyen áll!❤ Még most sem hiszem el! Ti vagytok a legjobbak 😊❤ Ha tetszett akkor Vote és komiba írjatok meg,hogy mi a véleményetek a sztoriról! Találkozunk a kövi részben, Sziasztok 😊😚

A Szerelem Nem Könnyű  [ BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora