SEZON FİNALİNE SON 1 BÖLÜM
Onu ilk gördüğüm an gözlerini kitabına dikmiş, eliyle saçını solundan sağına atıyordu. Yüzü ifadesizdi, kirpiklerinin gölgesi yüzüne düşüyordu. Çok güzeldi, yakacak ve yanacak kadar. Küçük bir tebessümüyle bile çıkan gamzelerine dünyada kötülük yokmuşçasına bu çukurlarda saklanmıştı sanki.
Gerçek anlamda güldüğünde gözlerinin içiyle gülüyordu. Elleri uzun ve narindi. Teni ay parçasını andırırcasına beyaz, uzun dalgalı sarı saçlarına dokunmak için tarak olmaya razı olacaklar vardı emindim. Ama o hiç etrafla ilgilenmiyor sadece kafasını notlarına dikmiş çalışıyordu. Bütün kızlar beni izliyor fakat o bir kez olsun gözlerini gözlerime değdirmiyordu. Kadınlar hakkında tüm bildiklerimi unutmuştum. Ezber bozuyordu bu güzel kız. Onda beni çeken birşeyler vardı çözemediğim.
İlk günler herşey normal gidiyordu. Ben dersi anlatıyordum o da ilgiyle dinliyordu. O sınıftayken dersi anlatmakta güçlük çeksem de konsantre olmam uzun sürmüyordu. Fakat zamanla o kadar içime işledi ki sanki sınıfta sadece o vardı. Ben sadece ona ders anlatıyor, tek dinleyenim oymuş gibi hissetmeye başlamıştım artık. Ders dışında da onu görme isteğimi bastıramaz olunca sık sık aynı ortamda bulunmaya çabaladım.
Merakıma yenilerek bir gün onu takip ettim. Onun hakkında daha fazla şey bilmeliydim. Etrafındaki kimseyle ilgilenmemesinin nedeni belki bir sevgilisinin olmasıydı. Eğer öyleyse belki onu rahat bırakabilirdim. Maalesef bu şansını da kaybetmiş Bade. İsmi gibiydi aynı AŞK kokuyordu bu güzel, aşka davet ediyordu beni.
Bu hayallerimi birine anlatsam tam bir psikopat olduğumu düşünürler. Aslında düşüncelerinde pekte haksız sayılmazlar. Geçmişte bir dönem psikolojik tedavi görmüş, ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde yatmıştım. Ama artık iyileştirdiğimi düşünüyordum. Ta ki bu kız hayatıma girene kadar. Olmayan şeyleri hayal etmeye başlanıştım sanki olmuş hissi veriyordu bana. Bir şizofrenden farksızdım. Her baktığım kadında onu görüyordum. Her geçen gün hayallerimde onu benim kadınım yapıyordum.
Bir gün yine okul çıkışı onu takip ediyordum. Engel olamadığım dürtülerim yüzünden ıssız bir sokakta ona dokunma yanlışında bulundum. Yanlış diyorum çünkü diyorum ya o diğer kızlar gibi değildi. Kabul etmedi beni hayatına, yüreğine, geleceğine. İzin vermedi teninde kaybolmama.
Kızgındım ona. Sevgilisi bile yokken bana karşı koymasına anlam veremiyordum. Fakat farkında olmadığı birşey vardı "kaçan kovalanırdı öyle değil mi?" O bana yüz vermedikçe beni biraz daha çekiyordu kendine. Telefon numarasını bulup sürekli buradan yokladım onu. Onun bana geleceği günü sabırsızlıkla bekliyordum.
Fakat o ne yaptı herşeyi Lale ablacığına anlatmıştı ve sonrası çorap söküğü gibi geldi. Aşktan gözüm kör olduğu için yok edemediğim delilleri okula ve savcılığa sununca Okuldan uzaklaştırma aldım ve doğuya sürüldüm. Eğer gitmeyip kalsaydım hapise bile girebilirdim. Bunu göze alamadım. Onu hiç unutmadım. Bir gün geri döneceğim günü bekledim. İşte o gün gelmişti. Bade'yi bulmak zor olmadı. Hatrı sayılır tanıdıklarım vardı bu şehirde.
Önce çalıştığı yeri, sonra da takip ederek kadığı yeri öğrendim. Fakat hesaba katmadığım birşeyler vardı. Bade o bıraktığım savunmasız kız değildi. Genç bir kadın olmuş ve artık sevgilisi vardı. Onları el ele gördüğümde dünyayı yakmak istedim. Benim dokunamadığıma başkası dokunuyor, öpemediğimi öpüyor ve bana bir tebessümü bile çok gören Bade onu aşkıyla şımartıyordu. Senelerdir beklediğim kadın bir başkasının helali olmak üzereydi. Birşeyler yapmam gerekirdi, bu mutlu tabloyu bozmak için.
Aklıma ilk gelen onların huzurunu kaçırıp Bade'nin içine korku salmaktı. Aşkla evden el ele çıktıkları bir gün büyüyen öfkeme engel olamayarak kendimi dairesinin önünde buldum. Kapıyı zorlanmadan açtım. Önce evin her yerini gezerek onun kokusunu çektim içime. Çamaşırlarına dokundum, ıslak bornozunu eleyerek küçük bir hayal kurdum gerçek olmasını dilediğim. Kurduğum hayal sevgilisinin gelmesi ile bozuldu. Kaçan keyfim evdeki herşeyi kırıp dökmeme neden oldu. Zaten buraya girmemdeki amaçta bu değil miydi? Onun içine korku salmak, sevgilisiyle dolan rüyalarını kabusa çevirmek. Herşey yeni başlıyordu. Bu kez bir korkak gibi kaçıp gitmeyecektim. O kızı benim olacaktı. Bunun için ne yapmam gerekiyorsa yapardım.
Evi gördüğündeki çığlığı apartman boşluğunda dinlerken bundan psikopatça bir zevk almıştım. Mutluydum amacıma ulaşmama bir kaç adım kalıyordu. Bade ve O sinir bozucu sevgilisi için kötü günler çok yakındı.
Ertesi gün iş yerinin yakınında onu beklerken, korkak Bade sevgilisi ile birlikte iş yerine kadar geldi. Sevgilisi onu bırakıp işine geri dönerken onu izlemek büyük zevk vermişti. Vücudunun kıvrımları gözlerime cenneti sunuyordu sanki. Her geçen gün biraz daha güzelleşmiş, yaşı ilerledikçe vücut hatları dolgunlaşmış, senelerdir yalnız onun için sakladığım kirli fikirleri açığa çıkarmama sebep oluyordu.
Biraz sonra varlığımı fark edecek kadının beni daha iyi görebilmesi için saklandığım ağacın arkasından çıkarak ona dayandım ve saklamadığım bakışlarımı gözlerinin üzerine diktim. Korkmuştu hem de çok. Belli etmemeye çalışsa da onu çok iyi tanıyordum. Korkulu rüyası Yusuf geri dönmüştü. Acele ile iş yerine girerken onun için yaptığım planlardan bir haberdi.
Bade yalnızca benim olacaktı. Başka türlüsü mümkün değildi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ÇIKMAZI
Teen FictionKIRIK BİR KALP, ÇAĞRI; HAYATI HEP ÇABALAMAKLA GEÇMİŞ GENÇ BİR PARAMEDİK... YALNIZ BİR KALP, BADE; ANNE VE BABASINI TRAFİK KAZASINDA KAYBETMİŞ, DOKUZ YAŞINDAN BERİ PORFİRİA HASTALIĞI İLE BAŞ ETMEYE ÇALIŞAN GENÇ VE GÜZEL İÇ MİMAR... PEKİ TALİHSİZ BİR...