0.0

13 0 0
                                    

Herzaman babamla ters düşen bir çocuk olmuşumdur. Neden mi çünkü babamın gizliden gizliye yaptığı işler yine her zamanki gibi bizim başımıza patlıyorda  ondan. Hatta annem babamın yüzünden öldü biliyormusunuz? Ama o ben öldürmedim diyip lafları ağzında geveleyip duruyor, bende babama neden bunları yaptığını sorduğumda anneni öldüren kişiyi bulmak için yaptığını söylüyor  .. İşte o günden sonra babam hep geceleri 'MİN Yoongi' diye sayıklıyor sonrada annemin adını. Ahh babam nasıl gizli işler çeviriyor bunu merak ediyorsunuz değilmi? evet babam uyuşturucu satıcılarının en önde gelen isimlerindendir işte bende şu min Yoongiyi ordan tanıdığını düşünüyorum ama belli olmaz belki annemle bi bağlantıları vardır olamaz mı? Herneyse babam annemin öcünü alacağından bahsetti ve benide uzak bir yerlere yollayacağınıda söyledi tatil gibi birşey herhalde...

  - Uzak yerden kastını tatil sanmıştım me-ğerr sen beni düşmanının eline veriyormuşsun !?
  - Hayır evlat seni annenin intikamını alman için yolluyorum.. Annen için bunu yaparsın haa ...
   - Ev-et Yapacağım baba...
  Jungkook evinden ayrıldığı zaman annesinin asıl katilini geride bıraktığını ve kendinide suçsuz ve yakışıklı bir satıcının eline attığından habersizdir...
Ama gerçekleri öğreneceği gün yine kollarında ağlayacağı kişinin o sahtede olsa katil damgası yemiş bir satıcı olacağından  emin değildir...

Evet yeni birşey yazmaya karar verdim ve ilk tohumlarını atmaya başladım umarım buda tutar inşallah tütütütütütüt tüüğğğhhh 💦💦

SeLLeRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin