Harabe

109 13 5
                                    

Kira: Ya Utku dikkat etsene biraz her tarafımı boya yaptın.

Utku: Tamam kızım napıyım sinirlendim bizimkilere neymiş eşya alcaklarmış biz evi boyayabilirmişiz ikimiz. Sanki sırtlarında taşıyolar 4 kişi eşya almaya mı gidilir?

Kira: Mızmızlanmayı bırak da işini yap Utku yukarıları düzgün boyayamamışsın.

~~KİRA~~

O sırada içeri Pelin girdi.

"Hadi getirdik eşyaları gelin de taşıyalim bir an önce."

"Geldik geldik zaten bitti burası da." diye cevap verdim.

Kamyonetin yanına gittik Utkuyla Pelinin arkasından. Kamyoneti görünce ağzım açık kaldı. Kocaman bişey sanki tüm mağazayı satın almışlar.

Ataberk, Sarp ve Utkunun yardımlarıyla 3 saat sonra tüm kamyon boşalmıştı. Ve şimdi sıra temizlikteydi. Pelin yerleri siliyor, Ataberk onun arkasından eşyaları yerleştiriyor, İkrayla ben de arkalarından yerleri süpürüp toz alıyorduk. Utku ve Sarp da tamir işleriyle uğraşıyorlardı.

Pelin mızmızlanarak sessizliği bozdu.

"Ben yer silecek kız mıyım abi. Alıcağınız olsun yani."

Ataberk devam etti.

"Hemen pes ettin sen de Pelin ben burda sabah beri koltuk taşıyorum bişey demedim. Hem hayalimiz lan bu bizim. Şikayet etmeden ne gerekiyosa yapıcaz."

İkra hemen atladı lafa.

"Ataberk çok haklı 10 yaşında bile yatmadan önce bunları düşünürdük. Şimdi hepsi gerçek oluyo."

O sırada Sarpın bağırmasıyla hepimiz arka odaya koştuk. Hep bir ağızdan

"Noluyo?"

diye bağırmamızla Sarp kanayan parmağını sırıtarak havaya kaldırdı. Hepimizin ödünü koparmıştı şapşal. Gülerek

"Bişey yok ama sızlıyo biraz Pelin öperse geçer."

demesiyle Pelinin elindeki yastığı Sarpa atması bir oldu.

"Hadi odalar hazır şimdillik. Hadi dinlenelim biraz yarın devam ederiz."

Daha cümlemi tamamlayamadan herkes dağılmıştı bile ben de İkra ve Pelinle betaber odamıza geçtim ve tüm günün yorgunluğuyla kendimi yatağa attım.

Hikayene Bir Başlık VerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin