A trecut o lună de la acel incident. Piciorul meu s-a vindecat, Ioana e si ea bine iar Lucas cu Mihai s-au mutat la noi.
Doar ce m-am trezit. Nici nu voiam să mă mai ridic din pat, era prea cald si bine. Am mai ramas 5 minute in pat, după am decis sa ma ridic si sa merg sa imi fac un duș.
Mă dezbrac de haine si intru in cada plină cu apa fierbinte.
Am terminat dușul și ies din baie decât cu un prosop pe mine. Intru la mine în cameră, mă indtept spre sifonier si mă imbrac asa:
M-am imbracat destul de repede, apoi cobor jos la ceilalti. Cu totii erau în bucatarie, Ioana isi facea o cafea, Mihai manca pateu si Lucas isi punea lapte cu cereale.
-Neațaa! le zic eu zambindu-le.
-Neața. imi zic toti 3 în cor.Ma asez la masa si imi fac si eu niste paine prajita cu pate *^*.
*perspectiva Ioanei*
Imi termin de facut cafeaua si merg in sufragerie pe canapea. Peste 5 minute il vad pe Lucas venind spre mine.
-Um.. putem vorbi puțin?
-Desigur. zic eu, imi las cafeaua pe masa. Lucas se pune langa mine.
-Păi știi.. Ăm.. Eu.. Te cam plac..Cand am auzit asta, simteam ca explodez de fericire.
-Păăi.. Și eu..Lucas nu a mai zis nimic. Îmi zâmbeste si apoi mă săruta. Si da, logic, eu i-am raspuns la sărut.
*perspectiva Dianei*
Termin de mancat si merg sa spal vasele. De data asta m-am miscat repede.
Intru in sufragerie. Nu imi venea sa cred ce văd. Ioana se săruta cu Lucas *^*.
-OWWWWW DOAMNEEEE SA VA TINAAAAAKDHDUFKFHFJ. țip eu ca o nebuna prin casa fericită.Se desprind amandoi din sarut si se uita ca la masini straine la mine.
-M-..Mulțumim, apoi se uita unul la altul și zâmbesc.Merg si ma asez si eu pe canapea.
-Ahem.. Lucas. Deci daca o prind pe Ioana că varsă o lacrimă pentru tine, jur ca îți tai capul. Și ă, înca nu am zis care cap. zâmbesc malefic. Înteles?😐
-Ă.. da. apoi chicoteste.
-Bine ^^. zic eu. Păi și.. azi ce ați vrea să facem?Îl văd si pe Mihai venind in sufragerie si zice:
-Eu cu Lucas azi nu o să fim. Avem niste treaba, iar voi trebuie să rămâneti in casa. Inca sunteti in pericol chiar daca Daniel a murit.
-Serios? Doar nu o sa ne tineti inchise in casa.. Nu? intreb eu.
-Păi.. Ba cam da.. zice Mihai. Vă rog, nu iesiti azi din casa pana venim noi..
-Pai si cand veniti voi?Nu imi raspunde la intrebare, se intoarce cu spatele, Lucas se ridica de pe canapea si pleaca amandoi.
-Ohh.. zic eu si ma trantesc pe canapea
-Tu chiar crezi ca o sa ii ascultam? :) intreabă Ioana.
-Mai intrebi? =)Eu cu Ioana batem palma.
-Ce zici sa mergem pe la mall? O intreb eu.
-DAAAA!Ne ridicam amandoua de pe canapea, ne luam lucrurile si iesim pe usa.
-Mergem pe jos sau cu masina? mă intreaba Ioana.
-Meh hai pe jos.
-Bine. zice Ioana si ne indreptam spre mall. Am ajuns destul de repede.Intram amandoua in mall. Ioana era ca in rai =).
Mergem noi ce mergem. Pana.. ceva imi atrage atentia. In fata magazinului cu inghetata erau chiar Mihai cu Lucas. Nu mi-a venit sa cred. Ei erau cu Raisa, Lolo si Isa. Lucas a luat-o pe Isa in brate, iar Mihai pe Lolo. Ioana exploda de nervi.
Am plecat amandoua de acolo si ne-am indreptat spre casa. Am asteptat ca ei sa se intoarca.
S-a facut ora 21:37. Intr-un sfarsit, au aparut si ei.
-Heei! zic eu doi.Eu cu Ioana nu le raspundem si ne prefacem ca nu i-am auzit si nici vazut.
-Ce s-a intamplat? Sunteti bine? Ne intreaba Mihai, dar degeaba. Eu cu Ioana nu ii raspundem cu nimic.-Um.. Ne ziceti ce aveti sau..? Zice Lucas.
Ioana nu a mai rezistat asa ca s-a ridicat, s-a dus la Lucas si i-a dat o palmă de i-a ramas si urmă după.
-Ce..? De ce..? intreaba Lucas confuz.
-PARCA AVEATI TREABA, DAR VOI V-ATI INTALNIT CU RAISA, LOLO SI ISA!Asta e tot ce zice si se duce la ea in camera, trantind usa.
Lucas se duce dupa ea dar ma ridic de pe canapea si il opresc.
-Daca te mai atingi de ea, te omor! ultimul lucru pe care l-am zis, dupa am plecat la mine in camera, la fel, trantind usa.Am stat in camera o oră, dar cineva bate la usa.
-Intra! zic eu pe un ton plictisit.Era Mihai.
-Mda.. Ce dracu vrei? il intreb eu nervoasa.
-Asculta-ma, nu e ceea ce pare.. Eu cu Lucas ne-am intalnit cu ele ca sa discutam ceva. Nu cred ca stii asta dar.. Raisa, Lolo si Isa sunt agenti secreti. Nu te supara pe ele ca nu au ti-au zis, doar ca.. Nu au putut.. Si mda.. Doar pe tine te iubesc..Dupa ce a zis asta, m-a sarutat. Chiar daca eram suparata pe el, i-am raspuns la sarut. Doamne.. Buzele lui erau atat de moi.. Ne desprindem din sarut din cauza lipsei de oxigen, dupa care ii zic:
-Si eu te iubesc.. Apoi ii zambesc.heei :>. csz, asta a fost capitolul 10, sper ca v-a placut :>>.
*1000 cuvinte yaa :>>*