Szóval kezdjünk naplót vezetni (a végén leírom, hogy ugyan minek)... Kira vagyok. 15 éves, és 9.-be fogok járni. Erről még később lesz szó. Na hát akkor talán a családdal kezdeném... szóval van Anya: Bella (olasz származásu) Apa: Tamás (Apa magyar...) és hát ott az egyetemista bátyám: Alex, ja és a kutyánk Lulu, aki egy Corgi. Na hát naggyából ennyi. Akkor visszatérve a sulira, hát én magyar vagyok, és most, hogy befejeztem az általánost iskolát váltottam, ugyanis Apu ügynök, és Kaliforniába kellet költöznünk, nagyon nehéz volt mindenkit otthagyni, de szerencsére jól beszélem az angolt, szóval remélhetőleg hamar szerzek helyi barátokat. A sulit könnyen ott tudtam hagyni, ugyanis valami elit szar volt az egész, ahova nagyképü, elkényeztettet gyerekek jártak. De viszont én suli melett társastáncoltam, és ott volt a legjobb barátnőm Liza, és a legjobb barátom Bence, és a világ legjobb tánctanárai Judy és Gergő. A táncot kint nem tudom folytatni sajnos, de majd ha már beileszkedtem, meg minden, akkor keresek valamit. Hát igazábol holnap kezdem a sulit, szóval mára csak ennyit akartamés akkor jöhet a naplóírostörténetem: Anya azt mondta, hogy nem akarja, hogy szomorú legyek a barátaim elvesztése miatt, ezért vette nekem ezt a naplót, azt mondta, hogy ebbe leírhatok mindent, ami bánt. Nem tudom mi a francért, de ha őt ez boldoggá teszi... Dátumot nem írok, meg ilyen tipik "Kedves naplóm" szarságot, mert nincs értelme szerintem, de azért a végére majd rajzolok sziveket, hogy tudjam, hogy mikor változik a nap.
❤