Nikolina Kovačević
Dušan Rakić
Jakov Kovačević
Nemanja Kovačević
Sedim i gledam se u ogledalo, ne mogu idalje da verujem da su mi roditelji uradili nesto ovako. Naterali su me da se udam za onog lazljivog idiota Jakova(Jakov Kovacevic). Dusan(Dusan Rakic) me verovatno sada mrzi cak ni ne zna razlog zbog koga smo prestali da se vidjamo.
Volim ga jos uvek i ako to moram da krijem svaku noc placem jer me Jakov drzi kao roba u kuci zatvorena sam u jednoj sobi vec nedelju dana.
Jakov dodje svaki dan kod mene i tako mi se uvlači pokusavajuci da me poljubi samo se ja uvek otimam.
Bednik jedan ne moze da podnese da volim Dusana i onda mora da me ucenjuje.
Inace ja i Jakov smo pre bili u vezi pre 2 godine bio je dobar sve dok nije krenuo da se bavi kriminalom tada se dosta promenio i postao mnogo gori tada smo i prestali da se vidjamo.
Trenutno me sminkaju, jos me vise boli to sto moram da se pravim da ga volim.
Dva sata kasnije
Nemanja Jakovov brat dolazi po mene on brine o meni jer je on protiv ovog svega. Njega smatram bratom uvek me uteši i kada me Jakov smara on mi pomogne.
Nemanja me tesi a ja duboko uzdisem. Vrata se otvaraju a ja gledam ljude oko sebe vidim moju mamu, mog tatu vidim sve poznate ljude i pogled mi zastane kod, ne to nije on sta ce on ovde malo pogledam i da to je Dusan gleda me ispod oka. Stidim se uopšte da ga pogledam, povraca mi se i samo sto ne zaplačem.
Smeškam se ljudima oko mene a ustvari niko ne zna šta se krije iza ovog kiselog osmeha.
Jakov me hvata za ruku i smeši mi se tako odvratno.
I na uvo mi šapuće: ,, Koliko si samo prelepa.'' gadim se na njegove reči.
Matičar je odradio svoj deo posla.
Sada smo trenutno u Jakovovoj kući, ležim na krevetu kada se iznenada čuje zvuk mog telefona i na ekranu vidim da je to,,Privatni broj''. Ne znam da li da se javim. Ma jednom se živi uzimam telefon.,, Molim. ''
,, Čestitam vam udaju, gospođo Kovačević. '', ovaj glas bi prepoznala uvek.
,, Dušane! '', nemam šta da mu kažem za nasilno venčanje, verovatno bi pala u njegovim očima, oci mi se pune suzama.
Prekinuo je vezu.
Sutra je rucak koji je organizovao niko drugi nego Jakov pod izgovorom da zeli da proslavi ovaj događaj. Verovatno ce tamo biti i Dušan.
Mrzim Jakova mrzim svoju porodicu.
Verovatno se svi pitate i zašto moram da budem sa Jakovom zato sto moji mi je otac bolestan a ni ovako nemamo bas puno novca tako da sam radi novca koji Jakov dati mojoj porodici da tati krene dvogodišnje lecenje i ja bih trebala da budem sa Jakovom taj period dok se on ne izleči ali verujem da Dusan ne bi poverovao.u tu celu pricu.Jakovu ne smem da se inatim, vec sam dosta puta pokusala ali bi mi svaki put zapretio da ce ako nastavim tako da se ponašam povrediti Dušana, a on mi je sve. Iako on misli da ne osecam nista prema njemu, bolje da tako misli jer ako bi znao za ovaj nasilni brak po svaku cenu bi to prekinuo a Jakov bi ga povredio to ne smem da dozvolim.
Obukla sam bež haljinu.Na vrata mi kuca Jakov sa recima: ,, Ljubavi da li spremna? ''
Sto puta sam mu rekla da me ne zove tako a on idalje nastavlja ahhgad jedan.
Otvaram vrata a on me pogleda sa puno uzbudjenja trenutno znam sta misli ali grdno se vara.
Ulazimo u dvoriste a ja zapazim Dusana odmah, a vidim i na ku devojku stoji pored njega i druzi ga za ruku, da nije ovoliko ljudi oko nas sad bi joj svu kosu sa glave pocupala dok Dusan pomno posmatra svaki moj korak, a Jakov mi na uvo šaputa:,, Da li znas da ce se tvoj bivši dragi sutra veriti i da nas je pozvao na taj događaj. ''
Uživa dok me muči tako. Čim je to rekao nešto me je preseklo u grudima i oči su mi se napunile suzama.
Sat vremena kasnije
Pozdravljam se sa ljudima koji su dosli danas i glumim srecu, i gledam kada ćemo stići do Dušanovog stola i uzbuđenje mi raste a on gleda u nas dvoje kao da proučava da li je sve ovo istina, čim to shvatim kažem sebi da moram bolje da glumi da ne bi shvatio. Što znači da moram da priđem i poljubim tog gada.
Na trenutak zaustavim Jakova, namestim mu kravatu i poljubim ga na blic, dok Jakov u sebi skače od sreće, Dušan se na trenutak namrštio. Dušanov sto je sledeći, Jakov se pozdravlja sa njim ali ne toliko srdačno a Dušan mene samo pogleda naravno pozdravimo se i sa Dušanovom budućoj verenicom Klarom. Kada smo odlazili Dušn mi je očima pokazao ka wc-u
Ispozdravljali smo se sa ostalim gostima.
Krenula sam po dogovoru sa Dušan do wc.
Čim sam ušla Dušan me je sačekao naslonjen na labavo.,, Vidim nisi čekala sa udajom, to nisi htela da mi kažeš. '', ljutito mi je rekao.
,, Vidim nisi ni ti sa veridbom,. '', neću ni ja nikom da se pravdam, ,, u koliko ćete se sutra veriti '', uopšte mi nije drago.
Inače odlučila sam da mu kažem da ovo nije pravi brak ali razlog neće čuti uskoro, možda nekad u budućnosti.,, U 7 sati uveče ", rekao je.
,, Htela sma nešto važno da ti kažem ali ne danas ako si slobodan sutra ujutru. '', odlučila sam sigurno ću mu reći.
Nastava sutra, a mozda i danas ako stignem.
Ostavite komentar mnogo bi mi značilo.
Ljubim vassss!! 😘😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
Tvoja uvek i zauvek
RandomDevojka po imenu Nina mora da se uda za najvećeg kriminalca po imenu Jakov, dok je njena najveća i ne ostvarena ljubav Dusan ne zna razlog tog postupka. Dušan po svaku cenu zeli da sazna zbog cega gde oni nastavljaju svoju ljubavnu avanturu u tajnos...