«Κοριτσια; Ετοιμασατε τα πραγματα σας;» Ρωτησε η μαμα μου. Σημερα ηταν η μερα. Ηταν η μερα που εγω και οι αδερφες μου θα μετακομιζαμε στο σπιτι του αρααβονιατηκου της μαμας μου. Δεν τον εχουμε γνωρισει αλλα μας εχεθ πει οτι ειναι πολυ πλουσιος. Δεν ποστευω πως τοξ αγαπαει πραγαματικα αλλα δεν ειναι δικη μου δουλεια να ανακατευτω. Κοιταξα το ειδωλο μου στο καθρευτη του μπανιου που θα εβλεπα για τελευταια φορα. Απο Τα καστανοξαθα μαλια μου επφταν χαλαρα μεχρι τη μεση της πλατης μου και και το μαυρο ψηλομεσο σορτσακι και τη μπλουζα με το λογοτιπο τον artic monkeys μεχρι το χλωμο προσοπο μου με τους μαυρους κυκλους και τα γεματα χειλει μου. Περνοντας μια βαθια ανασα πηρα τη τελυτεα κουτα να τη βαλω στο φορτιγο που θα μετεφερε τα πραγματα μου. Αφησα τη κουτα και κατευθυνθηκα στο αμαξι οπου με περιμεναν οι υπολοιπει. Ανοιξα τη πορτα και μπηκα μεσα κοιταζοντας τις αδερφες μου. Η θαλεια φοραγε ενα υπερβολικα κοντο σπτσακι και ενα κολητο τοπ ενω ειχε ισιωσει τα μαλλια της και ηταν βαμμενη ενω η ιολη φοραγε μια φουστα και ενα πουκαμισο που ειχε δεσει στη μεση της που εδειχνε το στηθος της και εκανε εμφανες πως δεν φορουσε σουτιεν. Στυφογυρισα τα ματια μου και τις ρωτησα γιατι ηταν ντυμενες τοσο « καλα»
« ρε αλκμηνη! Ο βασιλις εχει 4 γιους!» Ειπε η ιολι με ενθουσιασμο « και ολοι ειναι κοντα στην ηλικια μας!» Ειπε με τσιριχτη φωνη η θαλεια. «Αα οκαυ» ειπε δειλα εγω. « και εμενα γτ δεν μου το ειπατε;» « στο ειπαμε!» Ειπε η νεφελη η αλλη αφερφη μου απο τα μπροστινα καθισματα. Η οποια ηταν ντυμενα παρομοια με τη θαλεια. Η θαλεια , η ιολη και εγω ειμασταν τρυδυμεα και τωρα θα αρχιζαμε τη δευτερα λυκειου στο καινουργιο σχολειο. Ενω η νεφελη ηταν ενα χρονο μεγαλυτερη μας. Εγω δεν ειχα πολλες φιλες στο σχολεια ειχα 3 κολλητες και 2 κολλητους αλλα ηταν αληθινοι. Ενω η θαλεια και η ιολη δεν ειχαν μια κολητη η οποια ηταν πιο ψευτικη και απξ τα λιντλ ενω εκανα παρεα με τα αγορια. Και οχι φιλικα. Εμβ η νεφελη ηταμ σε μια καλυτερη κατασταση αφου δεμ πηδηοτανε με τξν καθενα οπος ξι αλλες δυο. Ειχε στανταρ οπος ελεγε.
Εβαλα τα ακουστηκα μου και αφησα τη πλειλιστ με το ονομα μωβ να παιξει.«Ξυπνα αγαπη!»
« δεν θες οι κουκλοι να σε δουν ετσι; Σωστα;»
« αλκμηνη τελεινωνε!» Ανοιξα σιγα σιγα τα ματια μου και ειδα απο το απραθυρο ενα τεραστιο σπιτι, πραγνατικα ηταν σαν παλατι , και ειδα ενα μεσηλικα εμφανησημο αντρα που υποθετω ειναι ο βασιλις και 5 πανεμορφα αγορια να ερχονται προς τα δω. Η νεφελη βγηκε προτη εξω αφου φορεσε μια νεα στρωσει κραγιον και βγηκαν κ η ιολη και η θαλεια απο την αλλη πορτα και εμεινα εγω. Πηρα μια βαθια ανασα και βγηκα εξω σκεφτοντας τι με περιμενε.