1.rész

200 17 6
                                    

Jaemin szemszöge:
A mai napom még a szokásos hétköznapoknál is unalmasabb, pedig még el sem kezdődött igazán. Péntek van, reggel 8 óra és a hőmérséklet talán a +200°C-ot üti. Hihetetlen meleg van, de sem a légkondi, sem a hideg víz nem segít rajtam. Kevés dolog van, ami ilyen helyzetekben boldoggá tud tenni, talán még a csokit is eltolnám magamtól. Fekszem az ágyamon és gondolkozok, hogyan tovább. Nem, nem azon hogyan fogok a nap további részében is dögleni, hanem a debütáláson. Izgulok a tagok miatt. Milyenek lesznek? Barátságosak, esetleg távolságtartóak? Igaz, már egyszer találkoztunk, de az is öt perc volt és még az arcukat sem tudtam jól megnézni. Muszáj jó benyomást keltenem, ha jól ki akarok jönni velük. Felesleges gondolatmenetemből az ajtón kopogtató kéz ébresztett fel.
-Bejöhetsz!-Szóltam a másik oldalon tartózkodó személynek.
Taeyong lépett be az ajtón, az Nct leadere. Hatalmas nagy példakép volt számomra mindig és ez soha nem fog változni.
-Jó reggelt, Jaemin.-Mosolygott rám.
-Jó reggelt, miben segíthetek, hyung?
-Megjött az Nct dream többi tagja, 5 perc múlva találkoztok a stúdióban.-Adott választ a kérdésemre, majd kiment.
MI? JÓL HALLOTTAM?? EZ VALAMI VICC??? 5 PERC????
Azonnal felpattantam az ágyból, majd a fürdőt vettem célba. Ugyan, ennyi idő alatt lehetetlen, hogy kész legyek. Na mindegy, büdösen; izzadtan és kócos hajjal pedig nem fogok beállítani, így kénytelen leszek késni egy kicsit. Amint kész lettem a zuhanyzással magamra kaptam egy farmernadrágot, egy fehér pólót, bele léptem a cipőmbe és már futottam is a megbeszélt helyre. Épp nyitottam volna be, mikor valakivel összeért a kezünk, miközben próbáltuk lenyomni a kilincset. Rögtön felkaptam a fejem, mikor megláttam egy fiút. Körülbelül velem egy idős lehet, alacsonyabb pár centivel és nagyon vékony. Az arca pedig..Mi? Várjunk! Mégis mi a francot művelek?? Ennél jobban már nem is égethetném le magam, bár ne igyunk előre a medve bőrére. Feltűnően őt bámultam, miközben ő engem néz ezzel a tipikus "Na akkor most mi van. Be mész vagy nem?" fejjel.
-Öhmm.-Nézett rám, majd elnevette magát. Erre automatikusan én is nevetésbe kezdtem. Elkezdett hevesen verni a szívem és éreztem, hogy pirosodik a fejem. Valamiért ezt váltja ki belőlem a határtalanul édes mosolya.
-Menj előre!-Szóltam közbe zavartan a nagy csendbe, majd végleg kinyitottam az ajtót.
Hmm? Mi ez?? Egy egészen ismeretlen és furcsa érzés kapott el.. Mi lehet ez??

Nos, ez lenne az első rész. Köszönöm, ha elolvastátok!😃 Remélem tetszett valamennyire és várjatok a következő részt.❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Végül már nem csak játékWhere stories live. Discover now