Η Youngri καθόταν στην μέση της πλατείας και περίμενε τον Jungkook, ο οποίος ήθελε να της μιλήσει.
Από την άλλη ο Jungkook περπάταγε χαλαρά προς το σημείο συναντήσεις, ώσπου την είδε. Αμέσως στο πρόσωπο του εμφανίστηκε ένα πονηρό χαμόγελο και έτρεξε όσο πιο αθόρυβα προς το μέρος της.
Αφού έφτασε ακριβώς πίσω της φώναξε στο αυτι της. Όπως ήταν λογικό η Youngri ξαφνιάστηκε. Αμεσως ο Jungkook άρχισε να γελάει.
Αυτό που δεν περίμενε κανένας από τους δύο ήταν πως η κοπέλα αυτό την έκπληξη της έστριψε και χτύπησε με μια δυνατή μπουνιά στο σαγόνι το αγόρι.
Εκείνος έκανε δύο βήματα πίσω, μιας που τον έπιασε στον ύπνο, ενώ εκείνη έτρεξε σοκαρισμένη ,μόλις διαπίστωσε τι έκανε, για να τον βοηθήσει.
"Έχεις δυνατό χέρι." Είπε περήφανο το αγόρι και γέλασε, ενώ έτριβε το σαγόνι του.
Μπροστά του, λίγα εκατοστά μακρυά, στεκόταν η Youngri που τον κοιτούσε μετανιωμενη. Η καρδιά του ένιωσε να σταματάει για άλλη μια φορά με το ποσό όμορφη ήταν, και το ποσό κοντά ήταν. Προσπάθησε να κρατήσει την αναπνοή του, αλλά ήταν σίγουρος πως η καρδιά του ακουγόταν πολύ δυνατά.
"Με αιφνιδίασες." Απολογήθηκε εκείνη και έκανε να ακουμπήσει το σημείο που τον χτύπησε.
Ο Jungkook έπιασε τα χέρια της και τα απομάκρυνε από το πρόσωπο του χωρίς να τα αφήσει.
Τα βλέμματα τους διασταυρώθηκαν.
"Τι ήθελες να μου πεις;" ρώτησε η Youngri χωρίς να σταματήσει να τον κοιτάει. Τώρα ήταν εκείνη που η καρδιά της χτύπαγε σαν τρελή.
"Ναι σωστά. Λοιπόν... ξέρεις." Ξεκίνησε να λέει ώσπου τον διέκοψαν.
"Jungkook;" φώναξε μια φωνή. Αμέσως ο Jungkook άφησε τα χέρια της Youngri και απομακρύνθηκε.
"Yugjeum. Kunmi." Είπε βλέποντας τους δύο παλιούς συμμαθητές του.
"Έχει περάσει καιρός." Είπε ο Yugjeum.
"Πράγματι να κανονίσουμε κάποια στιγμή να βγούμε ." Πρότεινε με ένα τεράστιο χαμόγελο.
"Λοιπόν τι λέει; Έχεις βρει κανένα κομμάτι;" ρώτησε το άλλο αγόρι.
"Ναι. Είναι..." Ξεκίνησε να λέει με σκοπό να συστήσει την κοπέλα αλλά είδε πως είχε εξαφανιστεί από δίπλα του.
Που πήγε;
Η Youngri περπάταγε ντροπιασμένη όσο πιο γρήγορα μπορούσε, ώσπου άκουσε μια γνώριμη φωνή. Σταμάτησε και έκανε να δει ποιος ήταν.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐒𝐂𝐑𝐄𝐖𝐄𝐃 𝐔𝐏∥ bts ✔
Fiksi PenggemarΣε ένα παράλληλο σύμπαν όπου το φυσιολογικό είναι η ομοφυλοφιλία ενώ το αλλόκοτο η ετεροφυλία. H Youngri ένα straight κορίτσι με υπερ-προστατευτικές μητέρες. Ο Jungkook ένα , μάλλον, gay αγόρι , ερωτευμένο με το αγόρι του. Ξεκινάνε να μιλάνε χωρί...