Siódmy lipca
Dane osobowe;
Imię i nazwisko: Hizashi Yamada
Data urodzin: siódmy lipca
Stan nauki: nauczyciel
Klasa: nauczyciel
Quirk: Voice
Wiek: 31 lat
Wzrost: 185 cm
Grupa krwi: B
Gimnazjum: error
Pro bohater: Present Mic
Wygląd:₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪¬₪
Headcanony;1. Hizashi jako młodzieniec czasem spinał włosy w dwa warkoczyki i biegał tak po domu.
2. Yamada lubił grę na gitarze, ale nigdy nie umiał zadbać o instrument co kończyło się ostatecznym jego zniszczeniem.
3. Miał kiedyś głuchego kota, głuchego od czasu kiedy Yamada w trakcie jego poszukiwań darł się z użyciem daru, a biedny kocur leżał metr za nim.
4. Pierwszą miłością Hizashiego (co pewnie nikogo nie zdziwi) był Aizawa. Byli nawet jakiś czas razem, ale nic z tego nie wyszło.
5. Mic kocha się drzeć. Wpadł nawet na pomysł ustawienia na korytarzach szkolnych szczelnie zamykanych budek do których wchodziliby zdenerwowani uczniowie bądź nauczyciele i mogli się w spokoju wykrzyczeć, wyprzeklinać i wyżyć.
6. Dyrcio jednak się na owy pomysł nie zgodził. "U.A. powinno raczej uczyć opanowania nawet w najtrudniejszych sytuacjach zamiast wpajać możliwość wyżycia się w każdej chwili". Po usłyszeniu odmowy Present utworzył jeden egzemplarz takiej budki i ustawił na środku swojej sypialni. Nie aby się wyżywać, bo przecież Hizashi to jedna z najbardziej wyluzowanych, chociaż mało cierpliwych osób w U.A., a aby po prostu móc sobie pokrzyczeć.
7. Jednak po tygodniu użytkowania budka nie wytrzymała, a aby zamówić kolejną Yamada nie miał już pieniędzy.
8. Jedna z ulubionych piosenek Hizashiego to "Stayin' alive"~ Bee Gees
9. Nie było dnia kiedy Yamada nie śpiewałby pod prysznicem.
10. Present Mic przez dłuższy czas zarywał do Midnight
11. Hizashi nie umie pływać...
12. ...przez co całe 18 razy się już prawie utopił.
13. Ulubioną pogodą Yamady jest wietrzny słoneczny dzień w środku lasu. Nie pytajcie skąd wiatr w środku lasu.
14. Present Mic KOCHA biedronki i Motyle (może dlatego że te drugie przypominają mu Aizawę?)
15. Hizashi marzy o byciu ojcem, ale nie wyobraża sobie posiadania rodziny.
16. Yamada ma w domu wieczny bałagan. Głównie z tego powodu rzadko miewa gości.
17. Na pytanie czemu po prostu nie posprząta, odpowiada z chamskim uśmiechem: "Każdy ogarnie porządek, tylko geniusz rozumie chaos!"
18. Hizashi nie lubi zwierząt.
19. Yamada boi się wody.
20. Ulubione stworzenie Mica to lamorożce.
21. Tylko i wyłącznie dlatego, że nie istnieją a mimo to są urocze (trochę jak duch społeczny w Aizawie).
22. Present Mic nie wyobraża sobie życia na bezludnej wyspie. Zbyt z niego towarzyska istota.
23. Yamada przez 3/4 dzieciństwa był karzełkiem. Ludzie wręcz mówili, że krasnalem. Aż B U M po gimnazjum staje się nie wiadomo jak wysokim drągiem.
24. Hizashi nie lubi bujek od czasu gdy okazało się, że nasz Mic, nie umie się bić.
25. Mic uwielbia McDonalda...
26. ...gdyby nie to, że ma problem z wymową niektórych nazw własnych po angielsku.
27. Hizashi nie lubi kawy.
28. Yamada gardzi papierosami (mimo iż w czasam licealnych był ostro uzależniony)
29. Zaczął całą sprawę z rzucaniem palemia po tym jak Aizawa stwierdził do niego, że wali petami.
30. Mic kocha swoją pracę.
31. A my kochamy Mica.
Dane osobowe:
Wiek: 32 lata