"WO--Ouchess!" Baru nak ambil gambar dah seorang mamat ni langgar aku sakit thoo. "Ah! Mian" balh macam tu je??? Tu jer?!
.
.
.
.??? Pov.
On Call
"Tuan Jeon saya dah jumpa dia ." Namja yang berpakaian biasa sambil berjalan dengan phone nya ada pada di telinga menyampaikan berita paling tak di duga. "Hyonji?" Tanya tuannya dengan keadaan tenang.
"Ye" balasnya "baik jumpa selepas aku habia meeting ni,arrasseo?" Terus hang up "baiklah Tuan Jeon"
Lelaki itu pun memandang belakang dengn sekali jelingan pada perempuan itu lalu terua beredar.
End of ??? Pov.
..
.
.
.
Flashback.
"Ayah apa ni??" Marah nya anak perempuan min yang masih tak luas lagi dengan perangai sikap ayahnya suka memaksa anak perempuan.
"keputusan ayah memang dah lama tamat ..nak ke tak nak buat." Mr Min terpaksa buat anak perempuannya macam ni kerana Mr min pun dah tua takut selepas dia dah tiada dia tak boleh jaga anaknya.
"NO!! This is insane dad!" Mana taknya kalau dah kena paksa kahwin dengan orang dia tak kenal plus dia masih mudah lagi untuk jadi isteri orang.
"Mi--" ayat Mr Min terpotong dengan ayat anak perempuannya "Ayah please! Hyon masih muda dan bersekolah untuk jadi isteri orang lain apatah lagi dia seorang yang billionare tapi Hykn tetap tak nak semua tu pun, ayah buat apa je? Mana diri ayah sebenarnya selepas mak dah takde?! HUH?!" dia luahkan dengan perasaannya terhadap ayah dia.
"CUKUP!" Sentap terus anaknya dibuat "Nak ke tak nak tanda tangan paper tu hari ni jugak lusa ialah perkahwinan Hyon dengan anak Jeon arrasseo?" Meninggalkan anak nya melutut seperti orang kesal.
Memang kesal pun dengan ayah nya macam tu.
"Miss Min tolong tanda tangan pada paper ni .."dia angguk dengan cepat cepat lap air matanya ..alhirnya dia...
Tandatangan jugak..
Tapi....
Dia langsung tak baca kertas tu pun ...maybe kertas perjanjian apa yang dia fikir tapi itu kertas pernikahan atas dalam kertas.
JJK Pov
Hmm lawa jugak dia tapi dia masih kot budak sekolah aku sini umur 21 jauh..takkan aku nak lepas dia ..ciri ciri dia semuanya terletak pada diri dia buat aku tertarik..
Well
I dont miss it..just wait for me Hyon.
"Tuan Jeon boleh tanda tangan bahagian ni" aku angguk yep aku bersedia jadi suami kepada Hyon.
{Hari perkahwinan}
"Weyhh tahniah kau weh jungkook dah besarlah kau!"- Jimin
"Aww our kookie dah nak berkahwin huhuhu" -Jin
Aku bergelak ketawa dengan diorang punya comment.
🔭🔭🔭🔭
Dah nak dekat satu jam ni mana pengantin ni?? Semua tetamu mula membawang aishh ..tetiba seorang lelaki perkerjbawahan aku datang dekat dan membisik aku.
"Tan Jeon dia hilang.." aku tak senang hati..tak boleh tak boleh ..aku menggenggan penumbukku dengan tak puas hati..hbis perkahwinan ni?
"Takpe Hyonji suatu hari nanti aku akan cari kau..tak kira bila aku dah tua ke aku tetap cari kau hanya kau je yang aku Minat dan milik aku.tskk"
End flashback.
{TBC} voteMent!
YOU ARE READING
Suamiku Encik Billionare?? 남편 | JJK
RomanceHaihhh setiap hari aku terserempak dengan lelaki berpakaian hitam jerrr...tiap tiap malam bila nak gi 7E goshh bukan tu je tapi siap berlanja aku ..bukan treat kawan macam mysterious . siapa lelaki ni? lagi sekali dia berlanja aku Ramen~ siap je aku...