Bölüm şarkısı:Come & Get İt
Ayağa kalkan genç kız dolabından siyah pantolon ve mavi bol bir t-shirt aldı. Giyindikten sonra bir bardak kahve içip, annesini babasını öptükten sonra evden çıktı.
Jungkook sevgilisinin huyunu bildiğinden erkenden geldi köprüye.
Selin onun gelişini izlemek için erkenden köprüye giderdi. Ama bu sefer izleme sırası Jungkook'taydı.
İki genç veda köprüsünde tanışmışlardı. Yaklaşık 1 senedir birliktelerdi ve hergün sabahın köründe gelir, hava kararana kadar gitmezlerdi köprüden. Sabah sarılarak güneşin doğuşunu izler, akşam yine aynı pozisyonda batışını izlerlerdi. Bazen kelimeler aşklarına yetersiz kalır gözleri konuşurdu. Birbirlerinin ne demek istediğini anlardı gözlerinden. Sonrasında bu halleri hoşlarına gider ve kahkahalarla gülerlerdi. Bazen Jungkook izlerdi Selin'in o güzel gülüşünü, bazen de Selin izlerdi Jungkook'un o eşsiz gülüşünü.
Köprüde oturmaktan hiç sıkılmazlardı. Bütün gün birbirlerini izlerlerdi. "Bundan kim sıkılır ki? " derlerdi kendi kendilerine.
Jungkook'u köprüde görünce gülümseyerek yanına gitti.
"Hey ben erken gelecektim"
"Ama ben geldim ve çok güzel geliyordun! "
"Hı? "
"Hergün benim gelişimi izlemek için erken geldiğini biliyorum, sanırım bunu hergün yapacağım"Selin başını yere eğdi ve gülümsedi fakat kızardığından emindi.
Jungkook Selin'in yüzünü ellerinin arasına aldı ve kızaran yanaklarından öptü.
Selin ise buna kocaman sarılarak karşılık verdi.Biraz sonra genç adam ikisine de simit alıp geldi.
"Kahvaltı yapmadığını biliyorum küçük hanım, al bakalım. "Selin simite uzanırken
"Nerden bıliyorsun aşkım? "
"Seni seviyorum ya"
Selin buna gülerken genç adam Selin'i izliyordu.Saatler geçiyordu ama iki sevgili birbirlerine doymuyorlardı.
Günbatımı bitince Jungkook Selin'i evine bıraktı.
Günler geçiyordu. Birbirlerinden asla sıkılmıyorlardı. Sıkılanların neden sıkıldıklarını anlamıyorlardı. Muhteşem düğün günlerini düşünüyorlardı. Beraber çok mutluydular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veda
Truyện Ngắn(Tamamlandı) Ne demişti Selin; "Bir kelebeğin kalbini kırarsan diğer gün ondan özür dileyemezsin." Aklına gelen anıyla bir damla yaş aktı adamın gözlerinden. "Belki kırdığım kelebeğimin kalbini onaramam ama yarasına ortak olabilirim" diyerek kendin...