Už převlečený do čistého oblečení se vrátil zpět do ulic velkoměsta. Nevěděl, jak teď pokračoval, ale nakonec zhodnotil, že by bylo dobré, kdyby nahlásil nadřízenému to, co zjistil.
Sklopil pohled k zemi a zamyslel se. Pak ale najednou do někoho narazil. Zvedl zrak a podíval se na dívku se sluchátky, která ho překvapeně sledovala.
"Omlouvám se."Vyhrkla a vyndala si sluchátka z uší. Pak mu oprášila košili.
"To je dobré..."Odpověděl prostě a už chtěl jít dál, když si všiml rudě svítícího náramku na její ruce.
Na chvíli se zasekl, ale pak dělal jakoby nic. Dívka si ho nervózně přeměřila pohledem, jakoby čekala, že ještě něco řekne, ale pak kolem něj prošla, zase si dala sluchátka do uší, ve kterých zaslechl nightcore, který jeho dcera ráda poslouchala a šla nerušeně dál. On se však hned vydal za ní. Bylo mu jasné, že je jedna z nich.
Následoval ji až do menší kavárny a cukrárny, která byla velmi známá svým dobrým jídlem a kafem.
Tam se propletla hloučkem lidí a zmizela ve skladu. On si sedl na poslední volné místo a čekal.
Za chvíli ji znovu zahlédl v zástěře podniku a s milým úsměvem na rtech. Hned jak si ho všimla, trochu překvapeně se zatvářila a vzala do ruky bloček.
Rozešla se za ním a pak zastavila na druhé straně stolu, jakoby se ho trochu bála.
"Dobrý den, jsem Wendy a vítám vás u nás. Co si dáte?"Wendy? Přijde mi to trochu jako divné jméno."Espresso a nějaký zákusek, je jedno jaký...odkud jste Wendy?"Řekl a líp se opřel.
Ona ho jen chvíli sledovala a pak se víc usmála."Z České republiky, ale své jméno píšu s w."Nenápadně nasál její vůni. Neměla žádnou, jako beta, přitom modré náramky viděl u omeg. Jak je to možné?
"Určitě je to dobré místo."Řekl a ona jen kývla."Všechno?"Zapsala si do bločku objednávku a on kývl a pak jen sledoval, jak rychle odchází.
Musí jí pak odchytnout a zeptat se jí, protože tady jde o něco velmi důležitého a ona by mu mohla říct nějaké cenné informace, které by mu pomohli pochopit, co se tu děje. A hlavně musel zjistit, kdo všechno řídí, i když už to hluboko v mysli dávno věděl.
ČTEŠ
Savior [A/B/O] /pozastaveno/
Mystery / ThrillerNa zemi existují 3 typy lidí.Alfy,bety,omegy.Nejhůře jsou na tom ale právě omegy,protože je alfy začali zneužívat a mlátit.Jen některé omegy mají klidný život,ty další žijí v domácím násilí nebo na černém trhu. Za každou omegou,která trpí se jednou...