Hâlâ başlığı yazarken üşeniyorum...
Bir süre daha öyle kalıp, gök yüzünü izledi Foxy. Umursamazdı. Belki birazcık insanları önemse, hain kim olacağını bulurdu. Belki de böyle şeyler olmazdı. Belki de, Mangle ile normal bir ilişkileri olur. Arkadaşları ile güzel vakit geçirirlerdi.
"Dostum, neden normal bir liseli gibi hayatımı sürdüremiyorum." Ah, doğruya. O bir The priate. O çok ünlü bir iş adamının oğlu. Kafasını sağa sola salladı. Ve kendi kendine konuşmaya başladı.
"Neden bu kadar kasıyorum ki? 3 suçlumuz var sadece Spring, Chicee ve Bonbon. Ne kadar Bonbon olduğunu düşünmesem de onu eklemek zorundayım. Çünkü Chicee ile sevgili. Ama o benim dostum, Chicee'de öyle. Spring'de öyle basit bir olay yüzünden kin tutacak biri değil.... Pekim o zaman kim?!"
Hızlıca yattığı yerden doğruldu ve etrafına baktı. Ona bakan bir kaç çift göze ters bir bakış attı. Sanırım haini bulmuştu. Ama belki de yanlış kişi idi. Kafasını sağa sola salladı Foxy, onun hain olması için kanıt vardı. Ondan nefret etmesi için sebep vardı. Bunu hareketlerinden belli ediyordu zaten.
Hain o kişiydi.
***
Normal bir hızda yürürken kendi kendine konuşuyordu Foxy, "Belkide yanlış düşünüyorum. Belki hareketlerine biraz dikkat edersem hainin o olduğunu kanıtlayabilirim!"
Foxy, düşündüğü şeyle gülümserken telefonu titredi. Telefonu çıkarıp baktı. Gizli numara idi.
Gizli Numara: Hey, kimi düşünüyorsun bilmiyorum ama onla oyalanmaya devam et.
Gizli Numara: Bu sadece bana biraz daha zaman kazandırıyor.
Gizli Numara: sana tek bir şey diyeceğim, çok iyi rol yapıyorum.
Gizli Numara: Hatta numara yapmama gerek yok. Çünkü asla bulamazsın.
Gizli Numara: biraz daha g*tünü yırt. Seni böyle izlemek keyif verici fdsdfdafds.
Siz: Ciddi misin?
Siz: Allah belanı vermesin.
Siz: şuan tüm düşüncelerim iptal oldu.
Siz: hem benden ne istiyon mk.
Gizli Numara: sadece intikam.
Gizli Numara: senin hatırlamayacğın, bir şey için intikam...
Siz: ha
*bu kullanıcıya mesaj atamazsınız*
Foxy sinirle telefonu kapattı. Ne intikamı? Ne yapmıştı ki?. Ama emin olduğu bir şey var ki, Spring değildi.
Bu nedensizce içini rahatlatmıştı. En azından bir tane eksildi. Geriye kalan, Chicee, bonbon, Golden, Bonnie ve Chica. Chica ve Bonnie kesin değildi. Sonuçta, Bonnie ile çocukluk arkadaşı ileler. Chica ise bu sene yakınlaştık. Onun dışında pek önemli bir şey olmazdı.
O zaman kimdi bu s*ktiğimin haini? (BUNUN CEVABINI YAZARDA BİLMİYOR!)
İşte bu soruyu hain dışında kimse bilmiyordu...
Neden böyle kısa bir şey yazdım bilmiyorum.
Büyük ihtimal herkes hainin kim olduğunu öğrenince çok sinirlenecek
"Bu nasıl olur lan? Hikaye bok gibi oldu ama şimdi!"
"Yazık değil mi lan?"
"Oha ya, hikayeyi s*ktin yazar."
gibi cümleler gelecek.
Bu yüzden şimdi den söylüyorum.
BNNE BE .SS
Zaten bu kitabın ikincisini çıkarmayı planlamıyorum.
Belki yeni bir fangle, belki bambaşka bir ship.
Kim bilir?
Ama bildiğim bir şey varsa,
aklımda hiç kurgu yok.
Bu kitapta o yüzden hainli bir şeye sardı amk.
Yoksa, ben bunlar sevgili olunca bitircektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Parça - FANGLE
Teen Fiction(#663) Seni seviyorum ve her zaman seveceğim. Seni sevdiğim için bunu yapıyorum. Ama şimdi burada dur. ---- Seni seviyorum! Şimdi git! İkimiz için yaşa! Ben olmasam bile ayakta dur! Sen güçlü bir kızsın! Sana inanıyorum! Şimdi git!