O akşam dayımları görmek için Almanyada bulunuyordum, aslında buraya 3 gün önce gelmiştim. Genellikle zamanı geçirmek için kuzenim Ben(isim) ile masa tenisi oynardık. Masa tenisini kurduğumuz yer bahçenin kenarlarındaydı, kenar ise bir ormanlığa bağlıydı. Ormanın içi hafifçe görünüyordu ve ormana inen bir de merdiven vardı. Topumuz sürekli merdivene gidiyordu, o gün yani 'kanlı ay ' dan önce biraz daha oynayalım dedi. Hava kararmaya ve ay biraz da olsun görünmeye başlamıştı. Ayı izlemeden önce birkaç maç yapalım dedik ve masa tenisi oynamaya başladık, sürekli olduğu gibi Topumuz merdivene gitti, kuzenime ben alırım dedim,topu aldıktan sonra ormana baktım oradan birşey ya da birisi geçiyordu bakakaldım, belki de victoria yengemin halasıydı çünkü burda sadece 2 ev vardı tabi birde ormanın içinde ki yıkılmış ev, Ben'e geç olduğunu ve eve geçmemiz gerektiğini söyledim.
- Victoria halanın nerde olduğunu biliyor musun?
-Evet bir partiye gitti, 2-3 saate döner.
-Peki ne zaman gitmişti
-Siz oynamaya başlamadan yaklaşık yarım saat önce
-Tamam teşekkür ederim.
-Rica ederim de neden birşey mi oldu?
-Sadece merak etmiştim.
Küçük yalanlarla geçiştirdim ve olanları anlamlandırmaya çalıştım. Saat 12 ye geliyordu, dayımlar kuzenim Kenny'i yeni yatırmıştı ve yorgunluktan uyuyakalmışlardı. Kenny'nin bebek telsizinden ses gelmeye başlamıştı, birisi gülüyordu sanki acı çekiyormuş gibi gülüyordu,o iğrenç gülüş hafızama kazınmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pablo/kahkaha
Paranormal@1koala7beni eleştirirsen sevinirim Umarım beğenirsiniz. Eğer isterseniz 2. Bölüm de var ayrıca her bölüm de ayrı kişiler olacaktır.