○Лун@ презид€нт○

54 7 4
                                    

Най-обикновен ден на депресираната Луна.
Тя се буди от сън и облича чисто новите си дрехи- втора употреба. Обува маркови галоши  Nike и излиза.
На път с луксозно, порше-каруца я настига черен азиатец от европейски произход с индиански корени- Матео.
Лунита е много зарадвана и очаква Матео да я качи в мечтаното возило.Вместо това той наддава газ, опръсква я с кал и кравешки сегменти и се усмихва като показва немитите си от седмици -зъби.
Луна рони крокодилски сълзи и се връща обратно вкъщи. Осмърдява цялата порутена колибка и ляга в луксозното и' сламено легло.
След няколко часа се прибира добрата и гружовна леля и' показва кво значи хубав бой, естествено щото е умирисала всичко .
Малката смръдла реве още повече и решава да посегне на жалкия си и мизерен живот.
Прави го с възможно най-страшното средство.
Взима буркан лютеница ,,Хорце" и се надрусва.
Леля и' я намира припаднала и от загриженост решава да си сложи кислородна маска и да премести момичета извън помещението.
Матео я намира и решава да си поговорят, естествено след като тя се съживи...докато това стане ,обаче, Матео припада от прекрасната миризма на кравешки гомна носеща се от тялото на Луна.
                                      ...

Това беше прекрасната история за една смръдла. Отново...дано не ви е харесало.
Чао, чао. Няма да ми липсвате😘

Депресията на  Лунита?¿Where stories live. Discover now