Bölüm : 1 Değişiyorum

239 6 1
                                    

Ben Jade herkezinki gibi normal bir hayatım yok. Her yere gitsem bana bakıp duruyorlar. Kendimi garip hissediyorum."Ben güzel miyim? " diye sorduğum da "Evet" diyorlar ama yalan söylüyorlar.

Kendi hayatımı değiştiricem.

Yapmam gerekenler:

·Havalı kıyafetler al

· Saçını yaptır

·Gözlükten kurtul Lens al

2 hafta sonrada okula giderim.

1HAFTA SONRA

"Ben çıktım anne" dedim ve çıktım. Otobüse bindiğimde yer yoktu. 3 kisi ayaktaydi biride bendim. Otobüsten bir teyze indi. Ayakta olan kişiler bana bakıyordu. Koltuğa tam oturucaktım ki benden önce başka biri oturmuştu. Arkamı döndüm sanırım aşık olmuştum.

-Merhaba Ben Jade

-Bende Jack

-Memnun oldum

-Bende

Uzun bir muhabbetten sonra telefon numaramı istedi verdim oda bana verdi.

Pencereden baktım oda baktı

-Ben burda inicem. dedim ve kapıya doğru ilerledim. Omzumda bir el vardı ve bu el onun eliydi "Bende burda iniyorum" dedi. Sevinmiştim. Birlikte indik. Oda benimle alış veriş merkezine geldi. Ben nereye gidersem oda oraya gidiyordu birlikte alış veriş yaptık oda kendine havalı kıyafetler almıştı herhalde o havalı bir okul çocuğuydu. Bir cafeye oturup konuşmaya başladık. Ben kendimden bahsettim. İNEK olduğumu falan söyledim havalı olmaya çalıştığımı söyledim. Oda öyleymiş. "Gözlüklere geçelim mi?" Dedi ben hala şaşkın şaşkın bakıyordum . Evet dercesine kafamı salladım. Kalktık ve gözlükçüye gittik. Ben lenslere bakıyordum oda oradaki adamla konuşuyordu.

Jack'in Ağzından,

Ona bakıyordum oda lenslere. Adamla konuşmaya gittim

"Abi indirim falan yapabilirmiyiz?"

"Olur."

"Kaç TL peki 1 çift lens?"

"300 TL abi"

"50 TL yaparmısın?"

"Oha abi anca 100 TL veya 200 TL olur"

"100 olsun abi"

"Tamam abi"

" Çok teşekkürler" dedim ve lensleri aldım.

Jade'in Ağzından,

"Jack gel buldum."

"Hangisini istersin?"

"Kahverengini istiyorum"

"Hayırlı olsun."

"Nasıl yani daha parasını ödemedim."

"Merak etme biri senin için ödemiştir"

"Çok teşekkürler!" Dedim ve Jack'e sarıldım.

[Biraz kısa ama ilk hhikayem diğer bölümler daha uzun olur.]

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin