Sice si myslíte, jak to všechno máte na háku, ale i tak nemáte! Nejhorší představa, kterou nyní o prázdninách prožívá většina budoucích středoškoláků... A já jsem mezi nimi, ale to teď nechme plavat ;)! S jakými lidmi se tam potkáme? Porozumíme si, či se s nimi budeme nesnášet? Zažijeme příjemné uvítání? Co učitelé?! A děcka? Najdeme si tam skupinu? Zařadíme se vůbec??? A co když ne? Co si o nás pomyslí? Jak se uvedeme: Co si sakra mám vzít na první den na sebe??!!!! Mami, já chci zpět na základku! Tady se na mě nehezky koukají... já se bojím!! :'(
Ano, i když se to nezdá i tak se to nám všem prožene hlavou! A neříkejte mi, že ne! Některým z vás se to možná honí hlavou, někomu to je zatím fuk a někteří se jenom pousmějí nad tím a vzpomenou si, jak toto období zvládali.... /Můžete mi napsat, v jaké kategorii jste a své vlastní zkušenosti ;) /
Ještě než úplně začnu, tak by jsem chtěl celou tuto "kapitolu" chtěl rozdělit na pár částí, pro určité skupiny: 1. Gymplaři 2. Výuční obory 3. Umělecky zaměřené školy 4. Na koleji 5.My všichni
1. Gymplaři
Největší otázkou se pro nás stává: Zvládneme všechno to učivo?! Sice se to nezdá, ale opravdu toho není málo! Sakra tolik věcí, jako kdyby nestačilo, že jsme se už musel učit na ty přijímačky! To toho bude víc?! Ano, bohužel MNOHEM víc! My, co jsme byli třídní premianti se vrátíme zpět na zem a budeme bojovat o dobré známky... A tento boj jen tak nevzdáme!, ale nic lehkého to nebude. Prohlížel/a jsi si naše učebnice? Jestli ne, raději to nedělej, protože tam toho je! Tak málinko opakování a skoro hned náběh na nové učení! A ta maturita! Jéééjdamane.. Naše největší zkušenosti jsou maximálně od sourozenců, či filmů a tam to všichni prožívaj... Je to tak? To bych raději /na teď/ odložil strannou, protože to se nás ještě netýká. A co naši spolužáci? Někteří máme adaptační kurz, ve kterém jedeme někam na výlet, či zůstaneme ve škole a nebo třeba.. Prostě někde, se učitelé pokusí nás poznat.. maskují to za účelem toho, abychom se MY spolužáci poznali. Někde to ani tak netají a rovnou si tam pozvou i nějakého "odborníka", který nás bude hodnotit, jakou psa na výstavě... Ten je nepříjemný, ta mluví sprostě, tenhle je strašnej šprt, a tenhle si čte na.. Wattpadu?! Jak jste ho mohli přijmout?! A jste normální???! Co to je?! Strašné předsudky, problémy apod... Také záleží na jakou to školu vlastně jdeme... špičková, soukromá, či prostě strašná, abychom vůbec prolezli nebo Bohnice... Tam není škola? Ale někteří z nás by si tam zasloužili jít! Dobrá zpráva pro kluky: Na Gymplech obvykle bejvaj špičkový šťabajzny! A to platí i naopak pro dámy! Na gymplech bývají ti nagelovaní frajírci s motorkou, svaly a.... ;) No počkat... a co tam jako dělám já?! Já spadám do tý skupiny, co se učej, nebaví je stupidní vtípky a pokus si upravit vzhled už rovnou vzdali... No jo, ale i my si tam najdeme své skupiny! I když na nás zbytek svět bude pohlížet s odstupem, stejně se někdy připlazí pro úlohu, opsání testu či.... Nejraději bych řekl, že na gymplech jsou úžasný školní obědy.... Jaká by to byla lež! Znám tolik gymplů s hroznými nápady na oběd! A ještě hůř to chutná! Zase jedna z výhod je ta, že si rovnou nemusíme vybírat naše zaměstnání /Alespoň né hned/. Ty čtyři roky sice uběhnou, ale i tak času zatím dost! Též nějaké ty párty se se tam objeví, takže zábavy příležitostí se opít, bude zajisté dost Velikou výhodou je i to, že si zde určitě najdete váš vysněný protejšek! A když ne, nějaký zbalíte na hlášku: Chodím na gympl, brouku ;) Co, tak to nefunguje? Sakra.. no tak nic no! Celý jste mi to zkazili! Já se teď jdu uklidnit a vy si přečtěte další... Proč to sakra nefunguje?! To je zrada!
2. Výuční obory
Hošííííí, holkyyyyyy! Nad čím vy se sakra stresujete?! Jestli se vám nechtělo učit na základce, tak se nebojte.. tady toho zas tolik víc nebude! Ano, něco málinko ano.. ale pouze týkajícího se vašeho oboru! A ten jste si vybrali podle toho, co vás baví, že?! Málo učení, možnost více brigádničit, praxe ve vašem oboru.. paráda, ne? Ale samozřejmě to dokáže bejt sakra velkej záhul! To zase takový lehárko to nebude, ale oproti některým ano... Určitě si někdy půjdete vyzkoušet, co se do vás snažila učitelka natlouct za celý týden. A to teprve bude něco! Samozřejmě větší makačka, pracování rukama není žádná sranda! To si zase nemyslete! Tyto obory se dají rozdělit podle toho, jaké pohlaví se ho spíš snaží naučit.... Nechápete? Zkráceně někde jsou JENOM holky /a takoví speciální hoši/ a někde zase JENOM kluci /a takoví speciální holky/. Takže na těchto školách si určitě ideální protějšek nenajdete... To ovšem neplatí na již zmiňované nejmenované speciální skupiny... Vy se můžete vyřádit! Ale to není zas taková nevýhoda, jelikož ideální protějšek se dá potkat i jinde, než na škole. Učitelé bývají často velcí pohodáři /ale najdou se vyjímky! To zase ano!/, takže s těmi si hlavu opravdu nezalamujte... Obvykle to bývá velká pohoda, srandičky se spolužáky a další různí lumpárny, jelikož učitelé to raději nechají být, protože to s vámi nemá smysl.... ŽE?!
YOU ARE READING
Čaj o páté? Aneb pokecáme o všem!
RandomDámy a pánové, tento příběh bude něco ve stylu Úvahy /=slohový útvar, ve kterém si autor povídá sám se sebou a zabývá se nad určitým problémem, či situací/. Zatím to vypadá, že rozebírat budu vztahy, lidi, různé věci a také to, co si budete žádat! B...