Polako se budim i čujem Miloša kako se raspravlja sa nekim.Pogledam kroz trepavice i vidim da je dever tu sa sestrom.Čujem kako im kaže:
- Budite tiho, neću da čujem ništa mora da odmori, nije spavala skoro 72 sata. Kad se odmori pričaćemo i Darko...- pozva sina:
- Jeste li saznali šta je onaj mamlaz tražio ispred VMA? -upita. Protegnem se i dam do znanja da sam se probudila. Malo mi neugodno jer su tu u sobi svi.
- Koji si ti idiot ljubavi.Pa zašto ih dovodiš u sobu? Nisi mogao da me pustiš da odspavam sat-dva i odmorim? - pitam grdeći ga.
On se okrete ka meni a i ostali me gledaju polako se pridižem i tek tada shvatim da mi se u ruci nalazi braunila i primam infuziju.Upitno pogledam u devera a Darko prileti i pomogne mi da se podignem.
- Može li mi neko reći, zašto primam infuziju? - upitam zgranuto. Osetim kako me Miloš grli.Dever me gleda i samo reče.
- Miloš će ti objasniti, a mi ostali idemo. Darko reci Dani da joj spremi nešto lako da pojede.Zdravo brate, ne bio ti u koži - gledam kako se svi polako gube iz naše sobe.Polako se okrenem ka njemu i upitno ga gledam. On se polako malo udalji, sve to nemo posmatram.
- Ovaj, ljubavi, je si li dobro?- upita me.
- Miloše, ne sviraj već pričaj - procedim kroz zube.Uzdahnu duboko i poče.
- Ljubavi uplašio sam se. Od prekjuče se nisi budila, nisam mogao da te razbudim.Spavala si 36 sati pa sam zvao Dragana. Ovaj, uradili su ti analize i dao ti je infuziju jer si iscrpljena i ovaj dušoooo....- gledam ga kako se vrpolji na krevetu i imam utisak da bi zbrisao iz njega samo da nije ranjen. Nakrivim glavu i promrmljam:
-Molim!!!I šta se odmičeš.Miiiiloše šta se dešava?Ja nikada nisam bolesna. Jedina dva puta kad sam primala infuziju bilo je na početku obe trud....Nisam valjda?- zabezeknem se.Dohvatim telefon i gledam.
- Čekaj, poslednja mi je bila pre dva meseca!Miloše, pa ubiću te - vrisnem.Uhvatim se za glavu i počnem da razmišljam, vodim računa i pijem pilulu mada doktorka mi je rekla da s obzrom da sam u klimaksu može da dođe do nedelovanja...Uzdahnem.
- Dođavola, dođavola...pilula nije delovala - kažem i začujem uzdah olakšanja. Pogledam ga i počnem da se smejem jer lice mog dragog je menjalo boje ko na semaforu.Od blede u crvenu.Ne vredi da ga napadam nije kriv...
- Uf, uplašio sam se da ćeš završiti ono što su započeli.Izvini draga, rekla si da bi trebalo da koristimo i kondom ali znaš onda kad smo došli sa svadbe iz Valjeva malo sam bio pripit a ti...-poče da se pravda, znam i sećam se. Nije samo on kriv, ja sam ga spopala da nije ni čudo što se nije setio. Koji sam ja baksuz, nikad neplanirana trudnoća i da mi se desi sad u 48 godina... mislim se kako deci na oči da izađem.Osećam kako me crvenilo obliva, zemljo otvori se.
- Šta da radimo, Miloše?Sramota je imamo odraslu decu - kažem. On me zagrli nežno.
- Dušo, ni ne pomišljaj na abortus.Ima problema i po svemu sudeći moraćeš roditi.
- Kako misliš, moram?-upitam.
- Ne znam ti ja to objasniirti ali tvoja doktorka je dolazila.Koliko sam razumeo ako ne rodiš rizikuješ pojavu tumora i ne znam ti ja još šta.Problem su napravile pilule.Ona će ti objasniti kad se sutra vidite.Zakazala ti je u 12 sati. I da znaš idem i ja sa tobom - reče na kraju.Sedim zabezeknuto i ne mogu doći sebi. Trudna mogućnost tumora...pilula...osećam kako mi se vrti u glavi.
- Ali Miloše, profesor je rekao da zbog srca ne smem više da rađam - kažem mu ono što je znao već.
- Znam draga, ali Dragan i doktorka tvrde da ćeš uspeti bez problema...- polako me privlači da se naslonim na njega, osećam kako me svest napušta i utonem u neko crnilo.
YOU ARE READING
Sudbina ili pogrešna odluka
RomancePriča o jednoj propaloj ljubavi, novoj ljubavi i borbi protiv stanja zvanog CEREBRALNA PAREZA, viđeno očima roditelja...Snaga ljubavi pobeđuje sve...a prelepi cover je uradila naša divna Večni sanjar....