Multimedya Özlem :)
Ayşe'nin saçmalıklarını dinlememek ve derste daha rahat bir uyku çekebilmek için kulaklıklarımı kulağıma geçirdim kafamı sıraya gömdüm ve sessizce uyumaya başladım.
Tenefüs zilinin çaldığını Sırma'nın beni dirseklemesiyle anladım. Olduğum yerde rahatsızca kıpırdandıktan sonra etrafıma bakındım, bakmaya değer ilgi çekici bir şey bulamayınca kafamı sıraya gömüp umursamaz tavırlar içinde takılmaya devam ettim.
"Özlem ?"
"Hı ?"
"Ya kızım suratıma bak birşey soracağım."
"Evde annem burada sen bir rahat vermiyorsunuz Sırma ne var ?"
"Sizin Bora ile aranızda bir şey yok değil mi ?"
Derin bir iç çektim. Herkes aynı soruyu sormaktan bıkmamış mıydı? Bora benim arkadaşımdı ve iyi anlaşıyorduk. Yani Bora gibi biriyle ne kadar iyi anlaşılabilirse o kadar iyi anlaşıyorduk.
"Yok." dedim bıkkın bir tavırla. Kafamı tekrar sıraya gömdüm uykum vardı hala.
"Kesin yani." dedi sorgular bir tavırla.
Bu kızın derdi neydi hem durup dururken neden böyle sorular soruyordu ?
"Kesin Sırma." dedim en bıkkın ses tonumla.
" Hem sen neden durup dururken böyle şeyler soruyorsun ?"
"Hiç."
Kuru bir hiç sorumun cevabı niteliği taşımıyordu benim için. Bu kızın böyle sorular sorması beni gerçekten germişti. Aklıma hiç hoş fikirler gelmiyordu.
"Sen neden böyle şeyler soruyorsun Sırma ?"
"Ben mi.. Aa merak ettim de."
"Sırma siktir git oradan yalan söyleyemiyosun."
"Ya zaten yalan söylememi gerektirecek bir sebep yok ortada."
Sesi titrek ve kendine güvensiz çıkıyordu.
"Yalancı. Bora'dan hoşlanıyorsun değil mi?"
Şu an Sırma ile eğleniyordum ve bu gerçekten çok eğlenceliydi.
"Ya Özlem..Bak kimseye söylemek yok ama."
Ho hop hop ! Ben biraz önce dalga geçiyordum. Bu kız bana Bora'dan hoşlandığını mı itiraf etmişti. O çocuktan hoşlanılmaz ki. Çünkü o , o.çocuk. Yalnış anlaşılmasına annelere saygım sonsuz ama Bora tam bir erkek orospusuydu.
"Sabah kafamı bir yere falan vurmadın değil mi benim güzel arkadaşım?" dedim Sırma'nın kafasını okşarken.
"Kızım bana köpek muamelesi yapmasana , kafamı okşuyorsun falan."
Kız haklıydı ama onu Bora'ya yem etmezdim , edemezdim.
"Gerizekalı Bora'dan hoşlanılır mı?"
"Ya bak söylediğime pişman etme."
"Ama Bora olmaz yani kızım o üzer seni."
Derin bir nefes aldı. Sıkıntıyla içine çektikten sonra konuşmaya başladı.
"Biliyorum." dedi.
Onun bu hali beni üzmüştü biraz ,çünkü Bora iyi bir çocuktu ama kızlar onun oyuncağıydı. Eğer Sırma'nın ondan hoşlandığını duyarsa Sırma'yı tavlamak için elinden geleni yapardı çünkü Sırma güzledi. Baya güzeldi yani Bora'nın dikkatini çeken kızlardandı. Of bir günüm de sakin geçse dişimi kıracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN BEN?
ЧиклитÇığlık atmak , haykırmak , bağırmak istediğin zaman hep seni sustururlar. Başını eğmeyip diş gösterdiğinde ise susma sırası onlardadır. Beş yaşına kadar susmuş olan kız artık on beş yaşındadır ve kimse onu susturamayacaktır.